וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוייקט מכבי תל אביב וקבוצת הבת הופסק: עתיד המושאלים של הצהובים

25.7.2022 / 15:16

עם ירידת בית"ר תל אביב בת ים לליגה א', הפסיקה מכבי תל אביב את שיתוף הפעולה עם קבוצה אחת, פיזרה את בוגרי קבוצת הנוער בקבוצות שונות בליגה הלאומית והעלתה את המצטיינים לבוגרים. שחטר: "הקשר איתנו עשה טוב למכבי ולכדורגל הישראלי. עדיין נקבל כמה מושאלים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.7/ספורט1

16 שחקנים השאילה מכבי תל אביב בעונה שעברה לבית"ר תל אביב בת ים. "זה היה מספר השיא בכל השנים שהיה בינינו קשר צמוד", מספר ליאור שחטר מי שעומד בראש בית"ר תל אביב על גלגוליה השונים כבר הרבה שנים. הקשר נוצר עוד כשבית"ר תל אביב התארחה ברמלה ונקראה בית"ר תל אביב רמלה.

"גדלו כאן שחקנים רבים שעשו טוב למכבי תל אביב ולכל הכדורגל הישראלי", מתאר שחטר. "דן גלזר, יונתן כהן, שחר פיבן, רוסלן ברסקי ועוד ישראלים רבים וטובים וגם שחקנים זרים כמו עלי מוחמד, יוג'ין אנסה ופארפה גיאגון. זה שירדנו לליגה א' הפסיק מן הסתם את הקשר הזה, אבל גם בעונה הבאה אני מעריך שיהיו לנו חמישה מושאלים ממכבי תל אביב. לצערי דווקא בעונת השיא של העונה שעברה עם כמות של 16 מושאלים, מצאנו את עצמנו יורדים לליגה א'".

מייקל צ'ילאקה ושחקני בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט
"דווקא בעונת השיא של 16 מושאלים, מצאנו את עצמנו יורדים לליגה א'"/אודי ציטיאט

גם במכבי תל אביב הסיקו מסקנות כנראה ועל אף שזה היה להם מאוד נוח להשאיל שחקנים לקבוצה אחת ואפילו להיות מעורבים במינוי המאמן ובשיטת האימון, הפנימו במועדון הקיץ שצריך לעשות שינוי. את אוסקר גלוך זה היה ברור שלא ישאילו הקיץ לשום מקום, אבל גם רוי רביבו שסיים גיל נוער, נשאר בסגל של מכבי תל אביב. דור תורג'מן שהספיק להיות מושאל לעונה אחת לבית"ר תל אביב בת ים, לא יושאל לשום קבוצה מהלאומית בעונה הבאה ויהיה בסגל של ולדאן איביץ', אפילו שהוא עוד לא בן 19.

ההיצמדות למועדון אחד יכולה היתה להימשך גם בעונה הבאה. גם מכבי חיפה חיקתה את המהלך ויצרה שיתוף פעולה עם הפועל עפולה, כך שגם במכבי תל אביב יכלו להמשיך את הפרוייקט עם מועדון אחר מהלאומית, אבל הפעולות בשטח מלמדות על השינוי ועל זה שאין דרך אחת שמובילה מקרית שלום לקבוצה אחת בלאומית. כך למשל הושאלו הבלם שון עדרי והקשר ענר אושמנדי לאדומים אשדוד. הבלם איתי בן חמו הושאל לעירוני רמת השרון והקשר ניב ברקוביץ' להפועל פתח תקוה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ניב ברקוביץ' שחקן בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט
המושאלים התפזרו לקבוצות אחרות. ניב ברקוביץ'/אודי ציטיאט

"הפרוייקט הוכיח את עצמו", אומר גורם במכבי תל אביב. "צמחו הרבה שחקנים בבית"ר תל אביב שעברה שינוי וזזה מרמלה לבת ים. העונה האחרונה לא היתה טובה בלשון המעטה והקבוצה ירדה ליגה. זה זמן טוב לעשות משהו שונה. המעקב אחר השחקנים יימשך ובטוח שיצמחו ויתפתחו עוד שחקנים שיחזרו למכבי תל אביב בעתיד. גם דור פרץ יצא להשאלה שלא תחת בית"ר תל אביב בת ים והפך להיות אחד השחקנים הטובים בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully