וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל סגל ביקש מאוהדי מכבי נתניה: "התנהגו באיפוק כלפי בשאקשיר"

הבעלים בפוסט: "בטורקיה אירחו אותנו למופת. נדרש איפוק בשירים ובאי השלכת חפצים, גם אם נדמה לנו שפוגעים ברגשותינו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.7/ספורט1

מכבי נתניה תנסה להשלים העפלה לסיבוב השלישי במוקדמות הקונפרנס ליג כשתארח את בשאקשיר ביום חמישי הקרוב (19:45 בספורט1). הבוקר (שני) הבעלים אייל סגל פנה לאוהדי הקבוצה וקרא להם לקבל את היריבה בצורה הולמת.

סגל כתב בפוסט: "אנחנו נמצאים בעיצומו של שבוע משמעותי לכולנו, בלי קשר לתוצאה בחמישי הקרוב. בשבוע שעבר, בשאקשיר ובעיקר משטרת טורקיה אירחו אותנו למופת וידעו להכיל את התנהלות הקבוצה והאוהדים, גם כשחרגנו מהנהלים, והכל כדי שהביקור יעבור בשלום וכך היה. אנחנו מבקשים בכל לשון של בקשה מהיושבים מאחורי ספסל האורחת בפרט ומציבור האוהדים בכלל, להתנהג באיפוק בכל הקשור לבשאקשיר גם אם נדמה לנו שמישהו בעבר או בהווה פוגע ברגשותינו, לובש פריט לבוש שלא על דעתנו וכדומה".

סגל הבהיר: "האיפוק נדרש בקריאות ובשירים ובאי השלכת חפצים ופירוטכניקה, אנחנו מבקשים שלא להתייחס לכתבות שכל תכליתן לחמם את האווירה, כי כל חריגה תגרום לענישה קשה כלפי המועדון ולחזרה אחורה, דווקא בימים בהם אנחנו משתדרגים בכל התחומים ומנסים להפוך לגיטימיים גם מחוץ לישראל".

אוהדי מכבי נתניה ברחובות איסטנבול. סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
אוהדי מכבי נתניה באיסטנבול/אתר רשמי, סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

עוד הוסיף הבעלים של מכבי נתניה: "עקב המחסור בכרטיסים, ישנן תופעות ספסרות. אנחנו מבקשים מהקהל לא לשתף פעולה ולא לשלם מחיר מופקע לכרטיס, גם אם המשמעות היא לשבת הפעם בגוש אחר. אי שיתוף פעולה עם אותם עבריינים יגרום להם ללכת צעד אחורה ולנסות מזלם במועדונים אחרים. מי ייתן והשבוע יסתיים כמו השבוע האחרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully