וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולימפיאקוס עשויה לפטר את מרטינס אם יודח על ידי מכבי חיפה"

הביקורת על המאמן גוברת לפני הגומלין: "הולך נגד הפילוסופיה של המועדון". א.א.ק קרובה להחתים את וידה, פלאניץ' יישאר סופית?

תקציר: מכבי חיפה - אולימפיאקוס 1:1/ספורט1

לחץ גדול באולימפיאקוס לפני משחק הגומלין נגד מכבי חיפה (רביעי, 22:00). לפי דיווחים ביוון, מי שנמצא בסכנה מיידית בתסריט של הדחה הוא מאמן הקבוצה מאז 2018, פדרו מרטינס. המאמן הפורטוגלי סופג ביקורות רבות בתקופה האחרונה על סגנונו ההגנתי, ולמרות שהצעיד את הקבוצה לשלוש אליפויות רצופות, במדינה טוענים כי השידוך קרוב למיצוי.

"פדרו מרטינס לא מוכן לשנות את פילוסופיית הכדורגל שלו, ומתעקש להראות לנו שוב ושוב את אותה מנטרה: ההגנה קודמת לכל. אז נכון שאולימפיאקוס עדיין לא מוכנה להודות בזה, אבל האמת היא שהוא הולך נגד הפילוסופיה של המועדון", כתב בטור פרשנות הבוקר באתר SDNA. "לאולימפיאקוס יש היסטוריה של כדורגל התקפי, אבל בקדנציה של מרטינס לא ראינו אותה בגרסה כזאת. אחרי המשחק בחיפה, הוא ניסה לשכנע את העיתונאים שהוא גמיש ומוכן להשתנות, אבל אי אפשר להסתיר את האמת".

פדרו מרטינס, מאמן אולימפיאקוס. מאור אלקסלסי
משחק גורלי. פדרו מרטינס/מאור אלקסלסי

בינתיים נראה שבוגדן פלאניץ' הולך ומתרחק מא.א.ק אתונה. למרות שביוון טוענים ש"הסיפור עדיין לא סגור" ושהבלם הסרבי עדיין נמצא על הכוונת של המועדון, ביממה האחרונה חלה התקרבות עם מועמד אחר, בלם נבחרת קרואטיה דומאגוי וידה.

א.א.ק מציעה לקרואטי 1.6 מיליון יורו לעונה - השכר הגבוה בתולדותיה, והוא כבר הביע הסכמה עקרונית להצטרף, אם כי עדיין נותרו פרטים אחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully