וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד מתכוננת לפתוח עונה ללא רונאלדו, אתלטיקו מתכוננת ל"אופרת סבון"

טן האח מתחיל לאבד סבלנות בעקבות הערפל סביב עתידו של הפורטוגלי. בספרד בטוחים: כדי ש"מעבר השנה" לקולצ'ונרוס יתממש, הרבה צריך לקרות. אז האם הוא יגיע לישראל למשחק מול יובנטוס ב-7 באוגוסט (21:30,ספורט1)?

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 0:4 (הכנה)/ספורט1

הערפל סביב עתידו של כריסטיאנו רונאלדו ממשיך להעיב על ההכנות של מנצ'סטר יונייטד לפתיחת העונה. לפי "דיילי מייל", אריק טן האח כבר הודיע לראשי הקבוצה שהוא מתכונן לפתוח את העונה בלי הכוכב הפורטוגלי, ש"משאיר את המועדון בחוסר ודאות מוחלט" ומעביר מסרים עמומים.

לפי הדיווח, ביונייטד קיבלו בהבנה את ההסבר של הפורטוגלי להיעדרותו מאימוני פתיחת העונה (אותם החמיץ, כזכור, מ"סיבות אישיות"), אבל מבינים היטב ש"משהו יצטרך לקרות בשבועות הקרובים", לפני שהעונה יוצאת לדרך. השאיפה ביונייטד היא לסיים עם הסאגה בהקדם האפשרי, והמוכנות למכור את רונאלדו כבר גבוהה יחסית.

השמועות החמות האחרונות בכל הנוגע לרונאלדו קושרות אותו למעבר סנסציוני למדי לאתלטיקו מדריד, היריבה המושבעת של האקסית ריאל. בספרד דיווחו הבוקר (שני) ש"המעבר שלו לאתלטיקו עדיין תלוי באוויר, ובטוח שיהפוך לאופרת סבון", והסבירו שהדרך לעסקה עם יונייטד עדיין ארוכה מאוד.

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. GLYN KIRK, GettyImages
טן האח מאבד סבלנות. רונאלדו/GettyImages, GLYN KIRK

כך, למשל, אתלטיקו תתקשה לממן את העסקה או את חוזהו הכבד של רונאלדו - אבל מודעת לכך שהפורטוגלי "יחזיר את ההשקעה" באמצעות מכירת חולצות ומרצ'נדייז. כדי שרונאלדו יגיע, יצטרכו לעזוב לפחות שני שחקנים קדמיים, כשהחשודים המיידיים הם אלברו מוראטה, סאול ותומא למאר.

בספרד העריכו שהסיכוי שרונאלדו יגיע לאתלטיקו עדיין נראה סביר, משום ש"הוא באובססיה לשחק בליגת האלופות, והאופציות שלו מלבד אתלטיקו הולכות ונגמרות". רונאלדו בעצמו לא משוכנע שמעבר לאתלטיקו ייטיב איתו, במיוחד לא בפן התדמיתי - שהרי הוא יהפוך ל"מוקצה" אצל אוהדי ריאל מדריד. לכן חלק ממקורביו מנסים לשכנע אותו להישאר ביונייטד, ולסייע להחזיר אותה לצמרת הפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully