וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ובונטה רדיק סיכם לעונה אחת בעירוני קרית אתא

25.7.2022 / 7:20

הפורוורד (30, 2.06) ששיחק בשנתיים האחרונות במדי רואן מהליגה הצרפתית הראשונה מצטרף לעולה החדשה של שרון אברהמי ויחבור בקו הקדמי לסטיבנס, משעור, חנוכי ועמירם

עירוני קרית אתא סיכמה אמש (ראשון) את תנאיו של שחקן הפנים האמריקאי ג'ובונטה רדיק ששיחק בשנתיים האחרונות במדי שארול רואן הצרפתית. רדיק יחבור בקו הקדמי של העולה החדשה לליגת העל לאמין סטיבנס ויריב עמירם ששיחקו עם הקבוצה גם בליגה השנייה ולכרם משעור ויותם חנוכי שהצטרפו הקיץ.

רדיק (30, 2.06), בוגר אוניברסיטת וירג'יניה קומונוולת' משנת 2014 שיחק באיטליה, בליגת הפיתוח, ביוון ובלגיה לפני שהגיע לפלקו שומבת'לי ההונגרית בקיץ 2018, שיחק עם הקבוצה שנתיים ואף זכה באליפות. בשנת 2020 הצטרף לשארול רואן, שיחק עם הקבוצה בליגה הראשונה בצרפת במשך שנתיים ובעונה שעברה רשם 8.5 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים בממוצע למשחק.

מאמן עירוני קרית אתא, שרון אברהמי. לירון מולדובן
עוד חיזוק. שרון אברהמי/לירון מולדובן

רדיק הוא שחקן החיזוק הרביעי שמצטרף הקיץ לקבוצה של שרון אברהמי אחרי חנוכי, משעור והגארד-פורוורד שאבון לואיס שהצטרף לאחרונה מהפועל גליל עליון. מי שממשיכים עם הקבוצה מהליגה הלאומית הם עמית ראובן, שליו לוגשי, עידו דוידי, יריב עמירם ואמין סטיבנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully