וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג מרשים: העתודה אלופת אירופה בדרג ב' בכדוריד

נבחרתו של ניסים פלח אמנם ספגה מרומניה עם הבאזר ב-33:33 בגמר בבולגריה, אבל בזריקות הכרעה מ-7 מטרים ישראל ניצחה 3:5 וזכתה באליפות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 24.7/ספורט1

הישג מרשים ביותר לנבחרת העתודה של ישראל בכדוריד, שזכתה הערב (ראשון) באליפות אירופה עד גיל 20 בדרג ב' לאחר ניצחון 36:38 על רומניה בתום דרמת ענק שהסתיימה בזריקות הכרעה.

לוח התוצאות הראה 33:33 בתום המועד החוקי של משחק הגמר שנערך בבולגריה, לאחר שהרומנים מחקו פיגור של ארבעה שערים עם הבאזר, אבל ישראל ניצחה 3:5 בזריקות ההכרעה משבעה מטרים וכך העתודה העפילה לשלב הפליאוף על עלייה לאליפות העולם עד גיל 21, שתתקיים בקיץ הבא בגרמניה וביוון. הפלייאוף ייערך בינואר ונבחרת ישראל תתחרה בו מול קרואטיה, נורבגיה, מונטנגרו, פולין, איטליה וצ'כיה - שתיים מבין הנבחרות יעפילו לאליפות העולם.

הקפטן נדב כהן, השוער טל פלד והמרכז אור לוי (שהוא גם מלך שערי הטורניר עם 43 שערים) נבחרו לשביעיית המצטיינים באליפות.

נבחרת העתודה בכדוריד. באדיבות איגוד הכדוריד בבולגריה, אתר רשמי
נבחרת העתודה חוגגת זכייה באליפות אירופה עד גיל 20 בדרג ב'/אתר רשמי, באדיבות איגוד הכדוריד בבולגריה

הדרך של העתודה כללה ניצחונות בשלב הבתים על ליטא, בריטניה ולוקסמבורג, לעומת הפסד ליוון. ניצחון בחצי הגמר על שווייץ, מי שסומנה כפייבוריטית לזכייה והרשימה מאוד, הובילה להעפלה לגמר שהסתיים בניצחון מרשים.

הדרך של העתודה כללה ניצחונות בשלב הבתים על ליטא, בריטניה ולוקסמבורג, לעומת הפסד ליוון. ניצחון בחצי הגמר על שווייץ, מי שסומנה כפייבוריטית לזכייה והרשימה מאוד. לבסוף הגיעו לגמר ישראל ורומניה (שגברה על יוון בחצי הגמר) - שתי נבחרות שסיימו במקום השני בבתים. ואגב, הניצחון הזה הוא סוג של דה-ז'ה-וו: ישראל ורומניה נפגשו בעתודה למשחק מכריע לפני קצת יותר משמונה שנים בארץ. אז, ב-8 באפריל 2014 - העתודה של ישראל השיגה ניצחון אדיר 25:28 על הרומנים, שהיו פייבוריטים לזכייה, והעפילה לאליפות אירופה עד גיל 20.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
נבחרת העתודה בכדוריד. באדיבות איגוד הכדוריד בבולגריה, אתר רשמי
נבחרת העתודה חוגגת זכייה באליפות אירופה עד גיל 20 בדרג ב'/אתר רשמי, באדיבות איגוד הכדוריד בבולגריה

המאמן ניסים פלח אמר בסיום: "מדהים, מדהים, מדהים, היום ובכלל כל מה שעברנו כאן בטורניר - מרגעים דרמטיים - הניצחון על ליטא בשניית הסיום, התעלות אדירה בניצחון מרשים על שוויץ הפייבוריטית בחצי הגמר, והיום מול רומניה - פשוט 'וואו'. הגיע לנו הניצחון. הוא כמעט חמק לנו מבין הידיים, אבל זה פשוט הגיע לנו ובענק. זה כל כך מתוק. הרגעים האלו מראים על האופי הנהדר של השחקנים, על הבגרות שלהם. הם שיחקו רק לפני שנה בדרג א' באליפות אירופה עד גיל 19 וחוו אכזבה, אבל היום... פשוט מגיע שאפו, לכולם. הם הראו כמה פוטנציאל, איכות ואופי יש בהם, ושיש עתיד מבטיח לכדוריד הישראלי וגם לנבחרת הלאומית. זה מרגש מאוד - ואני הכי מאושר בעולם שעמדנו במשימה הזו שהצבנו".

המשימה הבאה המסקרנת של ישראל תהיה אירוח אליפות אירופה עד גיל 18 בתל אביב החל מה-7 באוגוסט, כאשר המשימה היא לסיים במקום הראשון שיעניק לנבחרת הנוער את הכרטיס לאליפות העולם עד גיל 19 בשנה הבאה, וכן השתתפות באליפות אירופה דרג א' עד גיל 20 ב-2024.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully