וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יונגר וההתאחדות צריכים להחליט לטובת מי הם - בית"ר או חוגג"

אבישי ריינמן, לשעבר עורך הדין של עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים, שוחח בתכנית הספורט של 103FM על סוגיית העברת הבעלות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 24.7/ספורט1

גורלה של בית"ר ירושלים יוכרע בימים הקרובים, כאשר האפשרות שהקבוצה תרד לליגה הלאומית נראית אפשרית בהחלט. אבישי ריינמן, לשעבר עורך הדין של עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים, שוחח עם רון קופמן ואריה מליניאק בתכנית הספורט של 103FM והביע את דעתו על המגעים המשפטיים באשר לסוגיית העברת הבעלות של הקבוצה.

ריינמן הדגיש כי עמותת האוהדים אינה ארגון: "היא עמותה, פלטפורמה לגייס תרומות ולקחת את הקבוצה מהליך של פירוק, זה היה הדבר הכי נכון לעשות כבר מזמן. חוגג אמר כבר לפני כמה חודשים שהקבוצה על המדף, יש לו אינטרס מאוד גדול לא להגיע לפירוק, זה לא טובת ירושלים וכולם כבר מבינים את זה".

עוד אמר: "בית"ר ירושלים היא חברה פרטית, היא חברה למטרות רווח של החברה של חוגג. ברגע שאין זיהוי אינטרסים בין בית"ר ירושלים לחוגג כבר יש לנו את אחת הבעיות. אותם אנשים הלוו כספים לחוגג, אני מניח שהם לא רק סמכו על ההכנסות המטורפות של בית"ר ירושלים. אני מניח שיש להם גם ערבויות אישיות אצל חוגג".

על הנאמן הקבוצה עו"ד יצחק יונגר, הדגיש ריינמן כי "יש חוב של מיליון וחצי כלפיו. גם הוא וגם בהתאחדות צריכים להגיד את טובת מי הם משרתים, ואם יונגר עורך דין של ירושלים או חוגג. אם הוא עו"ד של חוגג אז אין לי שום טענה אליו, אם הוא רוצה לדאוג לטובת בית"ר ירושלים היה צריך כבר הסדר נושים ולהגיד 'אלו החובות'".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יצחק יונגר הנאמן של הפועל באר שבע. דני מרון
יצחק יונגר הנאמן של הפועל באר שבע/דני מרון

ריימן המשיך: "כל כך מסובך מה החובות ולמי? זה סוד מדינה? אם הכול כשר והכול בסדר, מה הבעיה? בגלל זה אנשים ואוהדים של בית"ר ירושלים מבינים, איבדו אמון לחלוטין. זאת גם אחת הסיבות שלא הסכמתי להמשיך במו"מ מול האיש הזה. חלק מהארגונים אמרו שהם יגמרו לקנסות כי הם יפוצצו את המשחקים. לא יעבירו שקל אחד שיוכל איכשהו להגיע לטובתו של חוגג".

לסיום, אמר עורך הדין כי "אני חושב שההתעסקות של החודשים האחרונים בבית"ר ירושלים היא באשמה ישירה של ההתאחדות. להתאחדות יש אינטרס שבקיץ ידברו על מי עובר ולאן. כולם נהיו משפטנים בחסד באוהדי בית"ר ירושלים. זה חבל וזה עצוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully