וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקלר התנגש בקיר, ורשטאפן ניצח בצרפת והגדיל את היתרון בפסגה

הנהג של פרארי הוביל מהזינוק עד התאונה שבגינה פרש, ההולנדי של רד בול ניצל זאת כדי להגדיל את הפער בפסגה. המילטון סיים שני במירוץ ה-300 שלו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 24.7/ספורט1

דרמה גדולה נרשמה היום (ראשון) בגרנד פרי בצרפת, במירוץ ה-12 של עונת הפורמולה 1. שארל לקלר מקבוצת פרארי זינק מהפול פוזישן והוליך את המירוץ, עד אשר התנגש בקיר בהקפה ה-18 וסיים את דרכו בתחרות היום. מי שניצל זאת עד תום היה מקס ורשטאפן מרד בול, ששמר על ההובלה מרגע שלקח אותה ובפועל הגדיל את יתרונו בפסגה על חשבון הנהג ממונאקו - שיצא ללא פגע מהתאונה - ל-63 נקודות. היה זה ניצחונו השביעי של ורשטאפן העונה.

במקום השני סיים לואיס המילטון, במירוץ הפורמולה 1 ה-300 שלו בקריירה, ויחד איתו עולה לפודיום גם חברו למרצדס, ג'ורג' ראסל שסיים שלישי אחרי שעקף את פרס בהקפות האחרונות.

המילטון הגיע 10.587 שניות אחרי ורשטאפן וראסל הגיע בפיגור 16.495 שניות מהמנצח. סרחיו פרס מרד בול ניסה בכל כוחו לשמור על המקום השלישי, אבל בסופו של דבר סיים הרביעי. חמישי הגיע קרלוס סאינס מפרארי וזאת למרות שזינק מהמקום ה-19 ובמקום השישי סיים פרננדו אלונסו מאלפיין.

בטבלה הכללית ניצב ורשטאפן בראש עם 233 נקודות ולקלר שני עם 170. פרס מדורג שלישי עם 163 נקודות וחבריו סאינס עם 143 וצמוד אליו ג'ורג' ראסל ממרצדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully