וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יסייע למכבי חיפה? "זהבי גרם לאפקט דומינו באולימפיאקוס ובוטאפוגו"

לפני שחתם במכבי תל אביב, החלוץ התלבט בין הקבוצה היוונית לברזילאית. עכשיו שתיהן רוקמות את העסקה שתמלא לבוטאפוגו את המשבצת שהותיר ריקה, ואולי תעזור לחיפה במשחק בפיראוס

תקציר: מכבי חיפה - אולימפיאקוס 1:1/ספורט1

ביוון מסבירים: כך ערן זהבי גרם לאפקט דומינו אצל אולימפיאקוס ובוטאפוגו, שתיים מהקבוצות שנאבקו על שירותיו לפני שחתם במכבי תל אביב. זהבי התלבט בזמנו בין ההצעות מאלופת יוון ומהמועדון הברזילאי, וכעת שתיהן רוקמות יחד עסקה שתמלא עבור בוטאפוגו את המשבצת שהוא הותיר ריקה.

מאז הסירוב שקיבלה מזהבי, בוטאפוגו מחפשת בקדחתנות חלוץ מנוסה בפרופיל גבוה שייכנס לנעליים שיועדו לחלוץ הישראלי. עד כה היא לא ממש הצליחה במשימה, אבל ייתכן שהפיתרון יגיע מאולימפיאקוס. לפי דיווחים ביוון, המועדונים מנהלים משא ומתן על העסקה שתשלח את טיקיניו בן ה-31 לריו דה ז'ניירו, ותשים קץ לחיפושים הארוכים של בוטאפוגו.

בשלב זה עדיין קיימים פערים בין המועדונים בנוגע לפיצוי שתקבל אלופת יוון, אולם האפשרות של עסקת השאלה צוברת תאוצה בימים האחרונים. טיקיניו בכל מקרה לא יעזוב את אולימפיאקוס בימים הקרובים והוא צפוי לקחת חלק גם במשחק הגומלין נגד מכבי חיפה בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, אבל לפי הדיווחים האחרונים הוא עלול לרדת לספסל לטובת יוסף אל עראבי, בין היתר משום ש"הראש שלו לא נמצא באולימפיאקוס, אלא בברזיל". אלו חדשות טובות לקבוצה של ברק בכר, שהתקשתה מול הפיזיות של הברזילאי ב-1:1 ביום רביעי האחרון.

ערן זהבי, טיקיניו. Gettyimages, דני מרון, מערכת וואלה! NEWS
ומה אם הוא היה חותם? זהבי לצד טיקיניו/מערכת וואלה! NEWS, Gettyimages, דני מרון

כך או כך, החוליה המקשרת בסיפור הזה, מסבירים ביוון, היא ערן זהבי. באתר "Sport24", הסבירו: "כשמיטש גולדהאר ניסה לשכנע את ולאדן איביץ' לחזור למכבי תל אביב, הוא הבטיח לו להחזיר את ערן זהבי. לרגעים נראה היה שאולימפיאקוס תהפוך את המשימה שלו לבלתי אפשרית, כי היא מאוד רצתה את זהבי".

לפי הדיווח, אולימפיאקוס גילתה עניין רב בזהבי עד סוף חודש מאי, ו"זה מה שגרם לו לסרב להיכנע ללחץ של מכבי תל אביב לחזור לקבוצה". בשלב הזה בוטאפוגו נכנס לתמונה, ואולימפיאקוס שהאריכה את חוזהו של אל עראבי, החליטה לרדת מזהבי.

"עכשיו המשולש אולימפיאקוס-זהבי-בוטאפוגו חוזר, בצורה עקיפה", הסבירו. "אם זהבי היה חותם בבוטאפוגו, טיקיניו היה נשאר באולימפיאקוס. אם זהבי היה חותם באולימפיאקוס, ייתכן שאל עראבי היה עוזב. עכשיו הקלפים התערבבו מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully