וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלקפול שיפרה את הצעתה לדור פרץ, שממשיך להתלבט

24.7.2022 / 6:05

הקשר לא החליט היכן לשחק בעונה הבאה, מכבי תל אביב ממשיכה להמתין לו ולדסה. ביטון, גלזר ונחמיאס כשירים למשחק הגומלין מול זירה, זהבי במאמץ להיות מוכן לאריס סלוניקי. במועדון צפויים לבדוק באיזו שעה צולם הסרטון בו נראו חלק מהזרים מבלים בבר

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: זירה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

בלקפול אותה מנהל בן מנספורד שיפרה בסוף השבוע את הצעתה לדור פרץ, אבל הקשר עדיין לא קיבל החלטה שהוא חותם בשורותיה או שהוא בוחר במי מבין הקבוצות שרוצות אותו. פרץ עדיין מתלבט ובמקביל לחיזורים מהקבוצה מליגת המשנה באנגליה, שוקל גם את שובו למכבי תל אביב. גם אלי דסה נמצא במצב דומה, מה שמקשה מאוד על מכבי תל אביב לקבל החלטה בעניין אנדרה ז'ראלדש. המגן הימני הפורטוגלי לא בלט בשני המשחקים עד כה מול מכבי נתניה ומול זירה, אבל במכבי תל אביב לא יעשו מהלך להזיז אותו עד שיידעו מה קורה עם ההחלטה של דסה.

אתמול בערב (שבת) חזרה הקבוצה להתאמן אחרי ששבה שלשום בצהריים לארץ מאזרבייג'אן. בשורות מעודדות התקבלו אתמול בקרית שלום כשניר ביטון, דן גלזר ועידן נחמיאס קיימו אימון מלא. השלושה צפויים להיות מוכנים למשחק הגומלין מול זירה ביום חמישי והם צפויים לקבל דקות. מי שערכו אימונים בצד אבל על הדשא, הם ערן זהבי ושחר פיבן. במכבי תל אביב מקווים שזהבי יהיה מוכן עד המשחק מול אריס סלוניקי בסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג. למכבי תל אביב ולאריס סלוניקי יש עדיין לעבור את משחקי הגומלין שלהן ביום חמישי הקרוב, אבל לאור התוצאות של השתיים במשחק הראשון ביום חמישי האחרון, הן כבר הבטיחו את מקומן בסיבוב הבא וייפגשו לצמד משחקים שהראשון יהיה בבלומפילד.

דור פרץ שחקן נבחרת ישראל בחימום. מאור אלקסלסי
הדילמה הולכת ונעשית קשה יותר. דור פרץ/מאור אלקסלסי

בתוך כך, אמש התוודעו גורמים במועדון לסרטון וידאו שרץ ברשת ובו נראים ברנדלי קובאס, אנריק סבוריט ואדוארדו גררו כשהם מבלים בבר בשעת לילה. במכבי תל אביב לא הגיבו אמש רשמית לסרטון, אבל במועדון צפויים לקיים בדיקה מול השחקנים ולברר בעיקר באיזו שעה ובאיזה יום הם צולמו.

ייתכן מאוד שהבילוי היה שלשום בלילה, אחרי שהקבוצה שבה לארץ מאזרבייג'אן. אתמול בבוקר לא היה אימון לשחקנים, כך שהדבר שיהיה צריך בעיקר לברר הוא באיזו שעה הם עוד היו בבר שככל הנראה היה בנמל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully