וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו צריכים לסרב למרטנס, קוליבאלי לא בברצלונה כי היא בחובות"

נשיא נאפולי התראיין בעיצומו של קיץ סוער במועדון: "אסור לשכוח שכדורגל זה תעשייה, זה אומר שלפעמים צריך ללכת נגד רצון האוהדים". על הבלם: "רציתי להשאירו, אך לא יכולתי לעמוד בדרכו". וגם: ביקורת חריפה על השחקן שעזב "רק בשביל הכסף"

ארסנל מביסה 0:4 את צ'לסי במשחק הכנה בארצות הברית/ספורט1

אחרי ששוב פספסה ברגעים האחרונים את הרכבת למירוץ האליפות, נאפולי נמצאת כעת בעיצומו של אחד הקיצים המטלטלים שלה בעשור האחרון. השחקנים שהרכיבו את השלד של התכולים בשנים האחרונות - לורנצו אינסינייה, דריס מרטנס וקאלידו קוליבאלי - עזבו את המועדון, והאוהדים מתוסכלים מהיעדר מחליפים ראויים.

אינסינייה עבר לטורונטו מה-MLS עם סיום חוזהו, קוליבאלי נמכר לצ'לסי ואת עתידו של מרטנס חרץ הנשיא אורליו דה לורנטיס, שהתראיין לתקשורת המקומית והודיע כי מלך שערי המועדון בכל הזמנים לא יחתום על חוזה חדש וייפרד אף הוא מהאיטלקים.

אורליו דה לורנטיס, נשיא נאפולי. Jacopo Raule, GettyImages
פותח הכל. דה לורנטיס/GettyImages, Jacopo Raule

"אנחנו מודים למרטנס על כמה שהוא עשה כאן", אמר דה לורנטיס, "אבל היינו צריכים להגיד לו 'לא'. אני יודע כמה אהבה יש כלפי המועדון, אבל אסור לי לשכוח שהכדורגל זה תעשייה ולא רק תשוקה טהורה, זה אומר שלפעמים צריך ללכת נגד רצון האוהדים. כשאוהד שואל אותי למה אני לא משאיר את מרטנס, אני יכול להגיד שהוא הציע להישאר עוד שנה, אבל אם אצטרך לשלם לו משכורת גבוהה מדי, זה יגזול כסף מהתקציב לשנה הבאה כאשר נצטרך להחתים שחקנים צעירים".

"מרטנס סירב למה שהצעתי אז אמרתי לו תודה רבה ושאנחנו לא יכולים לחצות את קצה גבול היכולת שלנו. אני צריך כסף כדי לקנות צעירים שיובילו את נאפולי בשנים הקרובות. כשהחלפנו בעבר את הוותיקים בשחקנים כמו מרטנס וקוליבאלי היו לאנשים ספקות, אבל הם הפכו לאגדות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קאלידו קוליבאלי, שחקן נאפולי. Francesco Pecoraro, GettyImages
פספוס של ברצלונה? קוליבאלי/GettyImages, Francesco Pecoraro

דה לורנטיס התייחס גם לסיום הקדנציה של קוליבאלי באיטליה, לאחר שכאמור נמכר לצ'לסי: "ברצלונה פנתה בנוגע אליו, אך לא היו לה את המשאבים בגלל שהיא בחובות. לאחר מכן צ'לסי הגיעה ולא הייתי יכול לסרב לקוליבאלי, למרות שניסיתי בכל דרך אפשרית להשאיר אותו. אם שחקן רוצה לחוות משהו חדש, במועדון גדול ובליגה הטובה בעולם, צריך להודות לו על מה שנתן לך ולא לעמוד בדרכו".

מי שזכה למילים פחות חמות מהנשיא הוא השוער דויד אוספינה, שעבר לאל נאסר מהליגה הסעודית: "החולצה של נאפולי צריכה להיות כמו העור שלך. במקום זאת, יש כאלה שמבקשים העלאה בשכר למרות שהם כבר תוגמלו היטב, ואז הם הולכים לליגה לא מוכרת רק בשביל הכסף. זה מאכזב כי הם לא הראו חיבור למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully