וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאי בריבו החמיץ פנדל במחזור הפתיחה בליגה האוסטרית

עודכן לאחרונה: 23.7.2022 / 23:56

חלוץ וולפסברגר החטיא ב-1:1 מול שטורם גראץ. תיקו מאכזב לנאתכו ופרטיזן, בכורה לשחף בהרכב בוטושאן שנותרה מושלמת ברומניה. ניצחונות בהכנה לדאבור ועבדה

תיקתקנו, סיכום אירועי ה-22 ביולי/ספורט1

תאי בריבו, שכבש 11 שערים בעונה הראשונה שלו באוסטריה וחגג צמד בגביע בשבוע שעבר, פספס הזדמנות להבקיע גם במחזור הפתיחה של הליגה. החלוץ הישראלי עלה הערב (שבת) בהרכב וולפסברגר מול שטורם גראץ וקיבל פנדל בדקה ה-21, אבל יורג זיבנהנדל עצר את הבעיטה שלו. המארחת בכל זאת כבשה חמש דקות לאחר מכן מרגלי קונסטנטין קרשבאומר, אבל מנפריט סרקאריה השווה בדקה ה-44 והתוצאה נשמרה למרות הרחקתו של דויד אפנגרובר בצהוב שני בדקה ה-72. בריבו השלים 90 דקות.

* אחרי שכבש בשני המחזורים הראשונים בליגה הסרבית, ביברס נאתכו לא הצליח להאריך את הרצף כשפרטיזן בלגרד נתקעה בבית מול באצקה טופולה וסיימה ב-0:0 מאכזב. קפטן נבחרת ישראל הוחלף בדקה ה-58 ופרטיזן עם תיקו שני רצוף וחמש נקודות מתוך תשע עד כה.

* אלעד שחף פתח לראשונה בהרכב בוטושאן, ששמרה על מאזן מושלם בליגה הרומנית עם 0:1 בחוץ על וולונטאר במחזור השני. הקשר הישראלי שיחק 68 דקות הפעם, אחרי 35 דקות כמחליף במחזור הראשון, וראה את המחליף טרנס טיסדל, אקס הפועל פתח תקוה, מכריע בדקה ה-81.

שחקן וולפסברגר תאי בריבו. Severin Aichbauer, GettyImages
בגביע הלך לו יותר טוב. תאי בריבו/GettyImages, Severin Aichbauer

* מונס דאבור ממשיך להיערך לפתיחת עונה נוספת בבונדסליגה והיום היה שותף למהפך של הופנהיים, שחזרה מפיגור 2:0 לניצחון 2:3 על ורונה במשחק הכנה שנמשך 120 דקות (ארבעה רבעים, חצי שעה כל אחד). קווין לזניה העניק לאיטלקים יתרון מבטיח עם צמד בדקות 12 ו-29, אבל גרישה פרומל צימק בדקה ה-58 ודאבור שנכנס שלוש דקות לאחר מכן היה מעורב בשוויון של כריסטוף באומגרטנר בדקה ה-84, לפני שפרומל שהגיע מאוניון ברלין הכריע בדקה ה-89.

* ליאל עבדה שיחק 31 דקות כמחליף בניצחונה הביתי של סלטיק 0:2 על נוריץ' מליגת המשנה האנגלית. הישראלי היה אחד משבעה חילופים בדקה ה-59, כשאת השערים לאלופת סקוטלנד כבשו דייזן מאדה היפני (37) ודייויד טרנבול (67). הליגה הסקוטית תצא לדרך בשבוע הבא, כשבמחזור הפתיחה תארח סלטיק את אברדין בעוד שמונה ימים.

* אחרי ששיחק אמש 29 דקות כמחליף ב-1:2 על אוניוניסטס, שון וייסמן השלים 90 דקות ב-0:0 של ויאדוליד במשחק הכנה מול בורגוס מהליגה השנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מונס דאבור, שחקן הופנהיים. Sebastian Widmann, GettyImages
היה מעורב בשער השני. מונס דאבור/GettyImages, Sebastian Widmann

* ג'ואל אבו חנא נותר על הספסל של לגיה ורשה בניצחון הביתי 0:2 על זגלבי לובין. קבוצתו כעת עם ארבע נקודות מתוך שש בליגה הפולנית.

* רועי הרמן עדיין פצוע ונעדר מהסגל של בוטב פלובדיב, שנותרה ללא נקודות גם אחרי המחזור השלישי בליגה הבולגרית בעקבות הפסד ביתי 2:0 לארדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully