וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף NBA לשעבר מגיע לוושינגטון, והוא "בדיוק האיש שאבדיה צריך"

ג'יימס פוזי, שזכה בשתי טבעות כשחקן והיה עוזרו של דיוויד בלאט בקאבס, ישמש בתפקיד זהה בוויזארדס. כיצד יתרום לישראלי?

קווין דוראנט מתאמן לקראת פתיחת העונה/מתוך טוויטר

אחרי שתמונת הסגל לקראת העונה הקרובה התבהרה, וושינגטון וויזארדס החליטה לחזק את גם הצוות המקצועי לאחר שנודע כי שחקן העבר ג'יימס פוזי ישמש כאחד מעוזריו של המאמן ווס אנסלד ג'וניור.

פוזי, שזכה באליפות כשחקן עם מיאמי ב-2006 ועם בוסטון שנתיים מאוחר יותר, נחשב בזמנו לשחקן משלים קשוח במיוחד שמבוקש אצל קבוצות בכירות. אחרי הפרישה פנה פוזי לקריירת אימון, ושיתוף הפעולה שלו עם דני אבדיה אינו הולך להיות הראשון שלו עם נציג ישראלי בליגה הטובה בעולם. בין 2014 ל-2019, פוזי שימש כעוזר מאמן קליבלנד קאבלירס ועבד כעונה וחצי תחת דיוויד בלאט. במהלך התקופה באוהיו הוא גם היה שותף לזכייה באליפות ההיסטורית של הקאבס ב-2016.

בארצות הברית ניתחו את המהלך וקבעו כי פוזי, שמעולם לא היה כוכב בקבוצה אך היה שחקן משלים איכותי בכל ההיבטים, הוא "בדיוק האיש ששחקנים צעירים כמו דני אבדיה או רוי האצ'ימורה צריכים בסביבתם כל יום. הוא שיחק עם שורה ארוכה של שחקנים גדולים, בזכות סגנון המשחק שלו והדרך בה התנהל הוא הרוויח את כבודם של רבים".

"התוספת שלו תהיה טובה לא רק לשחקנים, אלא גם לצוות המקצועי. הוא ישמש כגשר בין הצוות לשחקנים". בארצות הברית העריכו כי הדרמות שהיו בחדר ההלבשה בעונה שעברה לא יחזרו בעקבות הגעתם ונוכחותם של פוזי ושל הסנטר הוותיק טאג' גיבסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני וושינגטון דני אבדיה, תומאס בריאנט שומרים על דומנטאס סאבוניס, סקרמנטו קינגס. רויטרס
הייעוד שלו היה סקרמנטו? אבדיה מול סאבוניס והקינגס/רויטרס

במקביל, בארה"ב ערכו סימולציה מחודשת לדראפט 2020, בו אבדיה נבחר במקום התשיעי. ב"דראפט" המשוחזר, אבדיה שובץ במקום ה-12, בבחירה שהייתה שייכת לסקרמנטו: "עדיין לא ראינו את אבדיה עושה את הצעד קדימה ומוכיח שהוא יכול להיות דמות מרכזית בוויזארדס. עם זאת, הוא הוכיח שהוא כישרון שתורם מהספסל, משהו שהקינגס חיפשו בשנים האחרונות. עדיין יש לו את המקום להתפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully