וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס מצאה שעיר לעזאזל ומתכוננת לחום כבד נגד מכבי חיפה

אגיבו קמארה סופג אש בעקבות המשחק הראשון נגד מכבי חיפה. מרטינס שוקל ארבעה שינויים, היוונים העבירו את האימון לשעות הערב

תקציר: מכבי חיפה - אולימפיאקוס 1:1/ספורט1

אולימפיאקוס מתכוננת בדריכות רבה לגומלין נגד מכבי חיפה ואחרי ההופעה הלא משכנעת במשחק הראשון, המאמן פדרו פרטינס מתכנן כמה שינויים, ארבעה ליתר דיוק, אם לשפוט על פי התקשורת ביוון. אחרי 1:1 בחיפה לפני שלושה ימים, האלופה היוונית תארח את הגומלין ביום רביעי (22:00) כשהמנצחת תעפיל לסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות והמפסידה תנשור למוקדמות הליגה האירופית.

מי שכנראה יאבד את מקומו בהרכב הוא אגיבו קמארה. באולימפיאקוס התאכזבו מאוד מההופעה של של הגינאי בן ה-21 בישראל וביממה האחרונה הוא הפך לשעיר לעזאזל בתקשורת המקומית. הקשר ההתקפי סופג ביקורת בעיקר בגלל השינוי השלילי שלו בחודשים האחרונים. אחרי שהגיע ממילואי ליל בקיץ שעבר, הוא הבריק בחודשים הראשונים שלו באולימפיאקוס עם 4 שערים ו-4 בישולים ב-14 המחזורים הראשונים. בינואר הוא המריא לאליפות אפריקה ומאז לא חזר לעצמו.

ביוון מספרים על התנהלות חצופה ושלילית באימונים, ריבים עם שחקנים אחרים, פרצופים לצוות המקצועי וכו'. אחרי המשחק בחיפה, כך על פי הדיווחים, מרטינס רתח על קמארה ובמועדון החליטו להחליף גישה: במקום ללטף אותו בתקווה שיחזור לעצמו, לנהוג בו ביד קשה בכל מקרה של הפרת משמעת מעכשיו. גם הדקות אמורות להצטמצם - עד שיבין שהוא שחקן ככל השחקנים בסגל.

אגיבו קמארה, שחקן אולימפיאקוס. Aguibou Camara, GettyImages
אמור לאבד את המקום בהרכב בגומלין ביום רביעי. אגיבו קמארה/GettyImages, Aguibou Camara

בן ארצו של אגיבו, מאדי קמארה, נחשב לשחקן פחות התקפי, אבל נראה טוב בחיפה וכרגע נראה שהוא בדרך להרכב. גם הקמארה השלישי של אולימפיאקוס (גם הוא מגינאה), אבובקאר, נמצא בתמונת ההרכב וכך גם הקשר אנדראס בוחלאקיס. טיקיניו סוארס הציג יכולת גבוהה ביום רביעי האחרון ולפי התקשורת היוונית, מרטינס מתלבט קשות האם להמשיך איתו, או לתת את המפתחות ליוסף אל עראבי הוותיק.

פיליפ זינקרנאגל, שכבש את השער של אולימפיאקוס בחיפה והוחלף במחצית, עדיין רחוק מלהיות בכושר מלא ולמרות שהוא צפוי לשחק, המאמן מרטינס לא החליט כמה דקות הוא יבלה על המגרש.

בינתיים באולימפיאקוס מתכוננים לחום הכבד ואימון הבוקר שתוכנן להיום, נדחה לשעות הערב. בפיראוס נמדדו היום 37 מעלות וביום המשחק נגד מכבי חיפה הן ירקיעו ל-38 (אם כי בשעות הערב הצפי הוא לכ-31-32 מעלות 'בלבד'). הנחמה לעומת המשחק הראשון היא שאחוזי הלחות נמוכים בהרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully