וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מרוצה: "22,000 מנויים זו גאווה גדולה וגם אחריות רבה"

23.7.2022 / 12:25

הצהובים שברו שיא מועדון ושיא בליגת העל למרות העלייה ביוקר המחיה, ובמועדון לא לוקחים זאת כמובן מאליו: "זה מראה הרבה על נאמנות"

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: זירה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

במכבי תל אביב חשים סיפוק גדול ממבצע מכירת המנויים לעונה הקרובה, שהסתיים אתמול (שישי) ונעצר במכוון על 22,000 מנויים - שיא עבור המועדון בפרט ועבור ליגת העל בכלל. "אם היה ניתן למכור את כל האצטדיון, שזה בערך 29,000 כיסאות, היינו מוכרים. אבל יש אילוצים ויש מגבלות", מסבירים במכבי תל אביב. "צריך לשמור את שערים 4-5 לקהל חוץ של הקבוצות הגדולות וצריך לשמור כיסאות מכל צד לחציצה בין יציעי האורחים ליציעים שלנו. החלטנו לעצור ב-22,000 למרות שאפשר היה למכור הרבה יותר".

במכבי תל אביב לא לוקחים כמובן מאליו את הכמות שנמכרה. נכון שיש בקהל טירוף בעקבות חזרתם של ולדאן איביץ' וערן זהבי, אבל בקרית שלום מבינים שמדובר בקיץ מאוד לא קל עבור אזרחים רבים שמתקשים עם העלייה ביוקר המחייה, שבאה לידי ביטוי בכל הענפים במשק. "ברור שזו הבעת אמון של הקהל ועכשיו המחויבות שלנו הרבה יותר גדולה כמועדון לאלפים ש", מספרים במועדון הצהוב. "99 אחוז מבעלי המנויים של העונה שעברה חידשו, אפילו שמכבי תל אביב לא זכתה בתואר כאן. זה מראה הרבה על נאמנות".

אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
הביעו נאמנות. אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

דבר נוסף שגדל זו כמות החברים במועדון הלקוחות של מכבי תל אביב, שנקרא "פוראבר". 14,000 מנויים רכשו גם כרטיס חבר בסכום לא קטן שאמור לתת להם הנחות, מבצעים ופעולות במסגרת הקבוצה עם הקהל. "קיץ 22' עם 22,000 מנויים זה שיא שיש בו גם הרבה אחריות עבורנו", הוסיפו להבהיר במועדון. "זו גאווה גדולה אבל גם חובה להמשיך את הקו הזה ולהוביל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully