וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטאל סלאם: מתכוננים לפרישה של ריק פלייר

בפרק 133 של פודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" עדי כפיר ואבירן טוניס התכוננו לאירוע שבו ייערך קרב הפרישה של אגדת ההיאבקות ריק פלייר וסיפקו את ההימורים שלהם לקראת האירוע ביום שבת ROH : DEATH BEFORE DISHONOR

בפרק 133 של פודקאסט ההיאבקות "טוטאל סלאם" עדי כפיר ואבירן טוניס התכוננו לאירוע שבו ייערך קרב הפרישה של אגדת ההיאבקות ריק פלייר, שביחד עם החתן שלו אנדרדה יתמודדו בשבוע הבא מול ג'ף ג'ארט וג'יי לית'ל. בנוסף, באותו האירוע רוס ומארשל ואן אריק יתאבקו מול האחים בריסקו, ושני תארי אליפות העולם של IMPACT גם כן יהיו מונחים על כף המאזניים.

וגם, עדי ואבירן סיפקו את ההימורים שלהם לקראת האירוע ביום שבת ROH : DEATH BEFORE DISHONOR עם קרב על אליפות העולם בין האלוף ג'ונתן גרשהאם לקלאודיו קסטניולי, קרב הזוגות החוזר על אליפות הזוגות כין האלופים FTR מול האחים בריסקו, קרב על אליפות ה-PURE בין שני הפרוספקטים האלוף ווילר יוטה ודניאל גארסיה ועוד שני קרבות אליפות נוספים.

וגם, הסיכום של הלילה השלישי של AEW: FYTER FAST עם קרב גדר התיל בין כריס ג'ריקו לאדי קינגסטון, ריקי סטארקס שמר על תואר ה-FTW וברודי קינג מחסל את דרבי אלין.

*צפו ב-WWE Monday Night Raw בשידור ישיר מדי שבוע בין שני לשלישי ב-03:00 בערוץ ספורט 1, ובשידורים חוזרים עם תרגום לעברית בימי רביעי.

*צפו ב-AEW Dynamite מדי שבוע ביום שישי בשעה 17:00 בערוץ אגו.

  • עוד באותו נושא:
  • היאבקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully