וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן אהרוני: "ספרד היא בלי ספק הכי איכותית באליפות"

22.7.2022 / 16:40

מאמן נבחרת העתודה דרוך לקראת המפגש נגד הספרדים בחצי גמר אליפות אירופה (שבת, 19:45). בנבחרת ינסו להאט את חואן נונייס מריאל מדריד, שאמור להיבחר בדראפט במעלה הסיבוב הראשון

תיקתקנו, סיכום אירועי ה-22 ביולי/ספורט1

נבחרת העתודה של ישראל תפגוש מחר (שבת, 19:45) את נבחרת ספרד במסגרת חצי גמר אליפות אירופה במונטנגרו. ישראל עברה בשמינית הגמר את סלובניה וברבע הגמר את טורקיה, והיא רחוקה ניצחון אחד מעלייה רביעית ברציפות לשלב הגמר, אחרי שבפעמיים הקודמות היא זו שהניפה את הגביע.

בנבחרת נתנו לשחקנים מעט זמן מנוחה במהלך היום לקראת המפגש נגד הספרדים, ובשעות הצהריים החלו ההכנות למשחק הקשה. בישראל מעריכים מאוד את הספרדים, שנחשבים לאיכותיים ביותר בטורניר, ומכינים דברים טקטיים כדי לנסות ולהקשות עליהם. בצד ההתקפי יקוו בנבחרת להמשך יום קליעה טוב מחוץ לקשת וליכולת טובה של שני השחקנים המובילים בכחול לבן, נועם דוברת וגלעד לוי.

פיני גרשון מחבק את אורן אהרוני, מאמן נבחרת העתודה של ישראל. fiba.com, אתר רשמי
"גאים בדרך שלנו". פיני גרשון ואורן אהרוני/אתר רשמי, fiba.com

"ספרד היא בלי ספק הנבחרת הכי איכותית באליפות", אמר מאמן הנבחרת אורן אהרוני לקראת המשחק, "אנחנו עושים את ההכנות המקסימליות כדי לבוא בצורה גם מקצועית וגם מנטאלית מוכנים ככל שניתן לאתגר הזה, והוא בהחלט אתגר גדול. מאוד גאים בדרך שאנחנו משחקים באליפות ובדרך שהשחקנים מתעלים משחק אחרי משחק והביאו אותנו להישג הזה. נעשה את הכל כדי לבוא מוכנים ולעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים במעמד החשוב והיוקרתי הזה".

ספרד עברה בדרך למעמד חצי הגמר את פולין ובלגיה, כשהספרדים מנצחים את כל המשחקים שלהם בהפרש דו ספרתי ובממוצע ב-21 נקודות הפרש. הכוכב הגדול של נבחרת ספרד הוא הגארד של ריאל מדריד חואן נונייס (18, 1.94) שאמנם קולע רק 10.4 נקודות, אבל מוסר 5.2 אסיסטים למשחק ונחשב לשחקן שאמור להיבחר גבוה בדראפט ה-NBA. שם מעניין נוסף הוא שחקנה של ברצלונה מייקל קייסדו (19, 2.00) שרושם בממוצע 9.4 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בכל ערב.

ספרד מציגה סגנון משחק מאוד התקפי תחת חואקין פראדו, כשחמישה שחקנים קולעים בין 8.2 ל-10.8 נקודות וארבעה שחקנים נוספים קולעים בין 6.2 ל-7.7 נקודות. הספרדים נחשבים לנבחרת קליעה מצוינת עם 11 שלשות למשחק ב-44 אחוזים וממעטים לאבד ביחס לגילאים הללו עם 11.4 כדורים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully