וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה נוספת: הפועל תל אביב סיימה ב-1:1 מול IMT בלגרד

האדומים נראו לא טוב במחצית הראשונה, אבל השתפרו בשנייה וסלליך הצליח לכבוש (54) ולקבוע שוויון. אלן אוז'בולט נכנס כמחליף. אוהדי הקבוצה הוצאו מהמגרש וטענו שזה קרה כיוון שקיללו את ההנהלה

תקציר: הפועל תל אביב - IMT בלגרד 1:1/ספורט1

אחרי שניצחה 0:1 את ווז'דובאץ, קיימה הערב (שישי) הפועל תל אביב את משחקה השני במסגרת מחנה האימונים שלה בסרביה. האדומים סיימו ב-1:1 מול IMT בלגרד מליגת המשנה אחרי שכבר פיגרו ושער של סינטאיהו סלליך בדקה ה-54 קבע שוויון. אלן אוז'בולט נכנס כמחליף במחצית השנייה ולא סיכן יותר מדי את השער של הסרבים. אחרי המשחק היה עימות בין שחקני הקבוצות כששלומי אזולאי אפילו חנק שחקן יריב ודחף אותו, אבל העניינים נרגעו מהר.

מספר מאוהדי הפועל תל אביב שהגיעו למשחק הוצאו בהפסקה על ידי המשטרה. האוהדים טענו כי ניתנה הוראה להוציא אותם בשל העובדה שקיללו את ההנהלה. במועדון שללו את הטענות והסבירו כי המשטרה טענה להתפרעות האוהדים והשלכת חפצים.

עוד לפני המשחק הודיעה הפועל תל אביב על החתמתו של איימן עלי, שהוא מגן ושחקן כנף, ששיחק בעונה שעברה בצעירי טייבה בליגה א'. הוא חתם לשלוש שנים בקבוצה וייצא בעונה הראשונה להשאלה בליגה הלאומית. הוא חתם באמצעות סוכנו זיו סולומוביץ'.

סינטאיהו סלליך שחקן הפועל תל אביב. אתר הפועל תל אביב, וואלה! NEWS
כבש מקרוב. סלליך/וואלה! NEWS, אתר הפועל תל אביב
איימן עלי שחקן הפועל תל אביב. אתר הפועל תל אביב, אתר רשמי
הצטרף אל הפועל תל אביב ויושאל בעונה הראשונה. איימן עלי/אתר רשמי, אתר הפועל תל אביב

הרכב הפועל תל אביב: סטפן מרינוביץ', דור אלו, אדי גוטליב, סתיו למקין, איציק שולמייסטר, גודפריד רומראטו, סינטאיהו סלליך, פאבלו גונסאלס, עומר סניור, הישאם לאיוס, קייס גאנם.

דקה 21: שער! הסרבים כובשים משער של ניקולה קודזיץ' מקרוב אחרי שצד ימין של ההגנה עשה עבודה לא טובה וגם גונסאלס סגר לא מספיק טוב, 0:1 ל-IMT

דקה 48: התקפה לא רעה של הפועל תל אביב. לאיוס קיבל מסירת רוחב טובה ונשאר די חופשי מרחק 12 מטר מהשער, אבל בעט חלש והשוער קלט.

דקה 52: לאיוס קיבל כדור ארוך, השתלט טוב על הכדור ובעט ממצב מסוכן אל הרשת החיצונית.

דקה 54: שער! שלומי אזולאי, שנכנס כמחליף, הכניס כדור טוב לסינטאיהו סלליך, שבעט מקרוב פנימה את ה-1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully