וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדש "אופטימי" שרונאלדו יעבור לאתלטיקו, טן האח מתחיל להתייאש

עודכן לאחרונה: 22.7.2022 / 12:29

בספרד מסבירים למה הסוכן של כריסטיאנו רונאלדו סבור שהמעבר של השחקן לאתלטיקו ריאלי: הקיץ ארוך, יש דרכים למצוא פתרון ל"בעיה הכלכלית". באנגליה מדווחים: טן האח כבר הודיע להנהלה שהוא חייב חלוץ חדש

תיקתקנו, סיכום אירועי ה-22 ביולי/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו עדיין לא מוותר על האפשרות לעבור לאתלטיקו מדריד. אתמול פורסם בכלי התקשורת באירופה שהסוכן של רונאלדו ז'ורז'ה מנדש הבהיר לקבוצות שכריסטיאנו מוכן לקצץ 30 אחוז משכרו, על רקע הרתיעה של קבוצות להחתימו בגלל העלות. אתלטיקו רוצה אותו, אבל הגדירה את המהלך "בעייתי מבחינה כלכלית". ריאל מדריד כבר דחתה את האפשרות להחזיר אותו, וגם קבוצות אחרות לא התלהבו לצרפו.

היום בספרד טוענים: "מנדש נשאר אופטימי בנוגע לאפשרות שרונאלדו יעבור לאתלטיקו". ההסבר של מנדש הוא שאתלטיקו רוצה את השחקן, ואם הבעיה היא כלכלית, הרי שנותר לה עוד הרבה זמן כדי לעבוד בקיץ ולמצוא אץ הדרך החוצה לשחקנים יקרים עם משכורות גבוהות שמכבידות על התקציב. על פי הדיווח, "סאול ואנטואן גריזמן הם שתי דוגמאות לשחקנים כאלה". הדבר המרכזי מבחינתו זה העובדה שדייגו סימאונה מעוניין ברונאלדו, ואת כל שאר הבעיות אפשר לפתור.

כמובן שהדיווחים הללו מעוררים עניין גם בקרב הקהל בישראל, כי כזכור, אתלטיקו מדריד מגיעה לישראל למשחק הכנה מול יובנטוס בבלומפילד (7 באוגוסט, 21:30, ספורט1).

כריסטיאנו רונאלדו חזר למגרשים אחרי הטרגדיה, כבש שער במדי מנצ'סטר יונייטד, והביט השמיימה. רויטרס
ממשיך לשגע את ספרד ואנגליה. רונאלדו/רויטרס

מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח (לפחות על פני השטח) טוען שרונאלדו יחזור לקבוצה, ושהוא לא הצטרף למסע של הקבוצה "בגלל סיבות משפחתיות", אבל באירופה טוענים שהפורטוגלי לא מפסיק לחפש את הדרך החוצה, כי הוא לא רוצה לשחק בקבוצה שלא משתתפת בליגת האלופות, כשבספרד אף נכתב שהוא מפחד שמסי יעבור אותו וישבור לו את שיא הכיבושים. עוד נטען שרונאלדו נחוש לחזור למדריד, העיר שבה הוא וג'ורג'ינה בת זוגו מרגישים בבית.

היום באנגליה כבר מדווחים שטן האח דורש מהנהלת יונייטד חלוץ, כשהוא כבר משלים עם העובדה שהפורטוגלי לא יהיה במועדון. "המצב לא השתנה מאז השבוע שעבר", אמר טן האח כשנשאל על כריסטיאנו רונאלדו, "דאגה היא לא המילה הנכונה, אבל כמובן שהיינו רוצים שיהיה איתנו כאן ויהיה חלק מההכנות לעונה. אני מעדיף להתמקד במי שכאן איתנו, כי אני לא יכול לחכות עד שהוא צטרף - כשזה יקרה אנחנו נשלב אותו". מי שיישאר בקבוצה הוא אנתוני מרסיאל, אחרי השאלה קצרה לסביליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully