וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי: "אנחנו חייבים לזכות העונה באליפות"

המאמן מודע לציפיות ולא מוכן לסיים עונה שנייה ללא תואר. ב-7 באוגוסט תגיע הגברת הזקנה לישראל למשחק נגד אתלטיקו מדריד (21:30, ספורט1)

תיקתקנו, סיכום אירועי ה-22 ביולי/ספורט1

יובנטוס המריאה השבוע לארצות הברית למסע משחקי ההכנה שלה לעונה, ורגע לפני שתפגוש את צ'יבאס (שבת, 06:00) המאמן מסימיליאנו אלגרי התייצב למסיבת עיתונאים ובה העביר מסר משמעותי: "החובה שלנו היא לזכות באליפות".

אלגרי הגיע ליובנטוס בעונה שעברה לקדנציה שנייה במועדון, אך עונת 2021/22 הייתה הראשונה שבה לא זכה עם הקבוצה לפחות באליפות. זו הייתה עונתו השישית בביאנקונרי ובחמש הקודמות שלו הוא זכה באליפות בכל אחת מהעונות בין 2014/15 ל-2018/19. הוא גם הניף עם יובה ארבעה גביעי איטליה והגיע עם הגברת הזקנה לשני גמרים בליגת האלופות, אבל נכנע לברצלונה ולריאל מדריד ב-2015 וב-2017 בהתאמה.

מסימיליאנו אלגרי, מאמן יובנטוס. FREDERIC J. BROWN, GettyImages
המטרה שלו לעונה ברורה ומובהקת. אלגרי/GettyImages, FREDERIC J. BROWN

"יובנטוס תמיד רוצה לזכות בכל התארים, זו תמיד המטרה", אמר אלגרי במסיבת העיתונאים בארצות הברית, "צירפנו הקיץ מספר שחקנים מהשורה הראשונה בעולם - חלקם עם ניסיון, חלקים צעירים - וזו גם העונה השנייה שלנו ביחד, כך שיש לנו בסיס טוב. אחרי עונה שבה לא זכינו בכלום, פעם ראשונה אחרי 10 שנים, אנחנו חייבים לזכות בסקודטו".

בין השאר יובנטוס צירפה הקיץ את פול פוגבה ואנחל די מריה וגם רכשה את הבלם גלייסון ברמר כדי להחליף את מתייס דה ליכט שנמכר לבאיירן מינכן. מנגד, פאולו דיבאלה סיים חוזה וחתם ברומא והקבוצה גם נפרדה מפדריקו ברנרדסקי וג'ורג'יו קייליני הוותיק.

אחרי שתפגוש את צ'יבאס הלילה, בלילה שבין שלישי לרביעי תשחק יובנטוס נגד ברצלונה וביום ראשון הבא תתמודד מול ריאל מדריד. לאחר מכן היא תגיע לישראל וב-7 באוגוסט תשחק באצטדיון בלומפילד נגד אתלטיקו מדריד (21:30, ישיר בספורט1), לחזרה הגנרלית שלה לקראת פתיחת הסרייה A ב-15 בחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully