וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וואו, רגע ספורטיבי מושלם!": המחווה של מוליכי הטור ריגשה את העולם

עודכן לאחרונה: 22.7.2022 / 9:50

הסצינה הדרמטית במירוץ גררה תגובות נלהבות: פוגצ'אר נפל, אבל יריבו הגדול וינגגור חיכה לו בדרך ללחיצת יד חמה, והסביר: "לעולם לא אוכל לברוח כשיריבי מתרסק"

תיקתקנו, סיכום אירועי ה-22 ביולי/ספורט1

רגע מרגש של ספורטיביות נרשם אתמול (חמישי) בטור דה פראנס, כאשר המוליך יונאס וינגגור האט במהלך המירוץ על מנת לחכות ליריבו הכי גדול, טאדיי פוגאצ'ר, על מנת שיוכל להדביק אותו בעקבות נפילה.

האירוע התחולל בקטע ה-18 במירוץ היוקרתי, שבו פוגאצ'ר ידע שעליו לעשות הכל על מנת למחוק את פער ה-2:18 דקות שהמוליך הדני פתח עליו. זה היה היום האחרון בהרי הפירנאים, ולאיזשהו רגע נדמה היה המתקפה של פוגצ'אר עובדת, כאשר וינגגור מעט החליק, אבל איכשהו הצליח לחמוק מנפילה כואבת כאשר הרים רגל ומנע התרסקות.

אבל הדרמה נמשכה. הדני הצליח להדביק את יריבו ונטל את ההובלה, פוגאצ'ר נלחץ מעט, לקח סיבוב לא נכון, איבד שליטה על האופניים ונפל. וינגגור יכול היה להאיץ, לברוח ולפתוח פער, אבל בחר להאט ולתת לפוגאצ'ר להדביק אותו, כשהוא מביט לאחור ובודק מה עם יריבו. הסלובני, האלוף המכהן, ידע להעריך את ההחלטה של יריבו, ושלח לעברו יד להוקרת תודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יונאס וינגגור בודק מה מצבו של יריבו טאדיי פוגאצ'ר, טור דה פראנס. מתוך שידור הטלוויזיה ב"יורוספורט", צילום מסך
בודק מה עם יריבו/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה ב"יורוספורט"
יונאס וינגגור, טאדיי פוגאצ'ר, טור דה פראנס. מתוך שידור הטלוויזיה ב"יורוספורט", צילום מסך
ומקבל לחיצת יד/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה ב"יורוספורט"
הפציעה של טאדיי פוגאצ'ר אחרי הנפילה, טור דה פראנס. רויטרס
הפציעה של טאדיי פוגאצ'ר אחרי הנפילה, טור דה פראנס/רויטרס

שדרי יורוספורט כמובן יצאו מגדרם במהלך השידור. "וואו, איזה רגע", קרא השדר רוב האטץ', "זה פשוט מדהים". וינגגור לאחר מכן נראה משוחח עם מנהלי הקבוצה ברכב שלהם, וההערכה ההיתה שהם דווקא אמרו לו לתקוף. אבל הדני, שבשנה שעברה היה הסגן של פוגאצ'ר וכרגע נראה בדרך הבטוחה לזכייה, אמר: "לעולם לא אוכל להמשיך ולברוח ברגע כזה, כשטאדיי מתרסק. אני לא חושב שזה נחמד. אז כן, החלטתי לחכות לו, ותמיד אעשה את זה. זה לא ספורטיבי לא לחכות".

לאחר מכן באולפן "יורוספורט" מומחי האופניים והפרשני ניתחו את האירוע, ואמרו: "זה סימן של אלוף אמיתי. אדם שמחכה ליריב שלו, ומבהיר לו: 'אם אני מנצח אותך, אני רוצה לעשות את זה בהגינות'. כאשר פוגצ'אר אמר לו תודה, זה היה פשוט רגע ספורט יפהפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully