וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנדלמן נותח בברך, לם לשחקנים: "גאה בכם, אבל זו רק מחצית"

עודכן לאחרונה: 22.7.2022 / 12:16

הקשר יחזור למגרשים עוד כחודש וחצי. מכבי נתניה מרוצה מהיכולת ב-1:1 מול בשאקשהיר בטורקיה, לם כבר מכין את שחקניו לגומלין, בקבוצה מצפים לאצטדיון מלא. טוואמסי זכה למחמאות

תקציר: איסטנבול בשאקשהיר - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

במכבי נתניה קיבלו ברגשות מעורבים את תוצאת התיקו 1:1 שהשיגה אמש (חמישי) הקבוצה במשחק החוץ נגד בשרקשהיר איסטנבול הטורקית, שהיה הראשון מבין שניים, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס-ליג. נתניה שהוליכה משער מהיר של גיל יצחק כבר אחרי דקה, היתה רחוקה מרחק של עשר דקות מלהמם את הטורקים ולחזור עם מקדמה אדירה לקראת הגומלין שיערך בשבוע הבא בנתניה, אך בסופו של דבר הטורקים הצליחו להשוות. ואם זה לא הספיק, אז הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב, ספג כרטיס אדום בתוך תוספת הזמן ויחמיץ כמובן את משחק הגומלין.

נתניה צפויה לנחות בישראל היום אחר הצהריים, כאשר השחקנים יקבלו יום חופשי בשבת וישובו להתאמן ביום ראשון. שחקן הקבוצה עומרי גנדלמן עבר ניתוח במיניסקוס בברכו הפצועה. גנדלמן שכבר לא משחק במשך חודש ניסה לחזור לאחרונה לאימונים, אך המשיך להרגיש כאבים בברך ובסופו של דבר נאלץ לעבור התערבות כירורגית. כעת הוא צפוי להיעדרות נוספת של כחודש עד חודש וחצי מהמגרשים.

גיל יצחק חלוץ מכבי נתניה. נוי אורן @pro_pic_sport, אתר רשמי
רגע מרגש, אבל זו רק ההתחלה. יצחק צוחק/אתר רשמי, נוי אורן @pro_pic_sport

המאמן בני לם אסף את שחקניו בסיום המשחק בחדר ההלבשה והחמיא להם על תצוגת כדורגל טובה במרבית שלבי המשחק. "אני מאוד גאה בכם. אני גאה בכל אחד ואחד מכם. סיימנו בעצם רק מחצית אחת, והחצי השני יהיה אצלנו בבית ושם נצטרך לעשות הכל כדי לנצח ולעלות לשלב הבא", הוסיף המאמן. גם הבעלים אייל סגל שנכח במשחק וישב עם אוהדי הקבוצה ביציע, החמיא לשחקנים ולצוות המקצועי, על ההכנה למשחק. החלוץ פטריק טוואמסי, שהרשים מאוד והציג יכולת טובה מאוד, זכה למחמאות רבות מאנשי התקשורת הטורקית בסיום המשחק. גם עדן קארצב וכובש השער גיל יצחק זכו למילים טובות בסיום.

"בסך הכל ברור שאנחנו מרוצים מהתוצאה", אמר גורם בקבוצה. "כנראה שלפני המשחק, כולנו היינו חותמים על תיקו. ברבע השעה האחרונה השחקנים כבר נפלו מהרגליים, אחרי מאמץ בלתי רגיל מול יריבה שעדיפה עלינו בהרבה פרמטרים".

נתניה חסרה אמש את עומרי גאנדלמן שמתאושש מפציעה בברכו ויתכן שיחזור לקראת הגומלין וגם את החלוץ איגור זלטאנוביץ', שישב אמנם על ספסל המחליפים, אך לא היתה כוונה של ממש לשתפו, לאחר שהוא עדיין לא החלים לגמרי מהפציעה ברגלו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בני לם מאמן מכבי נתניה. נוי אורן, אתר רשמי
"פתחנו את המשחק מצוין". לם/אתר רשמי, נוי אורן

כ-800 מאוהדי הקבוצה, שטסו לטורקיה וחגגו לאורך כל אותו היום ברחובות איסטנבול, הגיעו בערב לעודד את הקבוצה והעניקו לצהובים-שחורים הרגשה כמעט ביתית, באצטדיון פתיח טרים המקומי. גם בסיום ידעו האוהדים בצהוב-שחור לעודד את השחקנים והצוות המקצועי. ראשי המועדון מקווים שאחרי התוצאה הטובה במשחק אמש, האצטדיון בנתניה יהיה מלא בשבוע הבא בגומלין, כאשר כל אוהד שרכש מנוי שנתי, או ירכוש כזה בשבוע הקרוב, זכאי לקבל כרטיס לגומלין.

גם בנתניה עצמה הורגשה אמש אווירה מיוחדת לקראת המשחק, כאשר למעלה מאלף אוהדים הגיעו לאמפיתאטרון בעיר וצפו במשחק בהקרנה על מסך ענק. עשרות אוהדים נוספים נותרו מחוץ לאמפי, שהיה מלא לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully