וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה ניצחה 0:2 את אוסטריה ועלתה לחצי גמר היורו לנשים

עודכן לאחרונה: 22.7.2022 / 0:21

אלופת הטורניר שמונה פעמים, גברה על השכנה מדרום בזכות שערים של לינה מאגול (25) ואלכס פופ (90) ומחכה להולנד או צרפת

תקציר רבע גמר יורו הנשים: גרמניה - אוסטריה 0:2/ספורט1

נבחרת גרמניה עלתה היום (חמישי) לחצי גמר יורו הנשים אחרי שניצחה 0:2 את אוסטריה באצטדיון מלא עד אפס מקום בברנטפורד (16,025 צופים). עכשיו גרמניה מחכה למנצחת ברבע הגמר בין צרפת להולנד כדי לדעת מי תהיה היריבה שלה בשלב הבא.

לינה מאגול שחקנית נבחרת גרמניה. Maja Hitij, GettyImages
יכולות לזכות בתואר בפעם התשיעית? שחקניות גרמניה חוגגות עם מאגול/GettyImages, Maja Hitij

המשחק נפתח בדקת דומייה לזכר כוכב העבר של המבורג ונבחרת גרמניה המערבית, אווה זלר ושחקניות גרמניה גם ענדו סרטים שחורים לזכרו. במשחק עצמו היה כדורגל טוב והאוסטריות, שהיו אנדרדוגיות משמעותיות, הפתיעו לטובה והיו קרובות מאוד לשער במחצית השנייה, אך נעצרו במשקוף ובקורה. השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-25 מרגליה של לינה מאגול מבאיירן מינכן, שבעטה מדויק מתוך הרחבה אחרי מסירת רוחב של קלרה בוהל (גם היא מבאיירן) ופרגון יפה של אלכס פופ שהשאירה לה את הכדור. בוהל עצמה הייתה יכולה לסגור את הסיפור בדקה ה-82 אחרי מסירת רוחב טובה של פופ, אבל בעטה מול שער ריק החוצה בצורה רעה. פופ הכפילה בעצמה בדקה ה-90 בסופו של דבר אחרי טעות קשה של שוערת אוסטריה וארסנל מנואלה צינזברגר.

גרמניה, שזכתה באליפות אירופה שמונה פעמים בעשר השתתפויות בעבר, הודחה כבר ברבע הגמר בטורניר הקודם ורוצה לכפר על זה עכשיו. מה שבטוח זה שבחצי הגמר המשימה תהיה קשה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully