וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם: "בבית זה יהיה סיפור אחר לגמרי"

עודכן לאחרונה: 22.7.2022 / 0:10

מאמן מכבי נתניה שאב עידוד מה-1:1 מול בשאקשהיר: "הם ירגישו את האווירה אצלנו בבית. אנחנו עוד לא בכושר גופני טוב"

תקציר: איסטנבול בשאקשהיר - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

מכבי נתניה סיימה הערב (חמישי) ב-1:1 מול איסטנבול בשאקשהיר במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. גיל יצחק העלה את הנתנייתים ליתרון מפתיע בטורקיה כבר בדקה השנייה, פטריק שיש הפולני איזן בדקה ה-82 והכול יוכרע בנתניה בחמישי הבא.

בינתיים בריידבליק ניצחה את בודוצ'נוסט 0:2 ועשתה צעד גדול בדרך למפגש עם המנצחת בין נתניה לבשאקשהיר. האיסלנדים כבשו בדקות 88 ו-96 בפנדל, אחרי שלמונטנגרים הורחקו שני שחקנים.

בני לם מאמן מכבי נתניה. נוי אורן, אתר רשמי
"פתחנו את המשחק מצוין". לם/אתר רשמי, נוי אורן

מאמן נתניה בני לם אמר לאחר המשחק: "אמרתי במסיבת העיתונאים אתמול שאנחנו נבוא ונתייחס רק למכבי נתניה. פתחנו את המשחק מצוין והפעלנו לחץ, לא נתנו להם את האפשרות להניע מאחור. היום זאת רק מחצית ראשונה. היום הספקתם לראות את הקהל של נתניה, וקחו בחשבון שבמשחק הבית הולך להיות אצטדיון מלא.

"באנו במטרה להפתיע את הקבוצה היריבה כי זו מכבי נתניה, לקחנו את היוזמה ועשינו מזה גול. ככל שהמשיך המשחק היה לנו יותר קשה. הכושר הגופני הוא עדיין לא כושר המשחק שלנו, אבל אנחנו לא מוותרים ודוגלים בלחץ גבוה - עם זה אנחנו נבוא גם למשחק הבא. בבית זה סיפור אחר לגמרי. במשחק הזה בשאקשהיר הצליחה לדחוף אותנו אחורה, אבל במשחק הבא אנחנו הולכים ללחוץ ולתת הכול - שחקני בשאקשהיר ירגישו את האווירה אצלנו".

פטריק טוומאסי, שבישל את השער, אמר: "אני חושב שלבשאקשהיר יש קבוצה טובה. אם אני משווה בין המשחק היום לתקופה בה הייתי פה ושיחקתי בטורקיה - בשאקשהיר קבוצה חזקה מאוד, בעיקר בצורה בה היא מחזיקה ושומרת על הכדור". 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully