וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי אמור להיות מוכן לסלוניקי, מכבי תל אביב מסופקת מהניצחון בזירה

עודכן לאחרונה: 22.7.2022 / 12:56

הצהובים מרוצים מהמשחק התכליתי, אבל יודעים שהיריבה לא איכותית. נקודות האור: השיפור של קובאס וקניקובסקי. נחמיאס, ביטון וגלזר יהיו כשירים לאריס סלוניקי, איביץ' עדיין ממתין לחיזוק. גלוך התאכזב מהדקות, על רקע מכירתו הצפויה. נמכרו 22,000 מנויים

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: זירה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

אף שנותרו לשתי הקבוצות משחקי גומלין בשבוע הבא, ברור כי הם לפרוטוקול בלבד. מכבי תל אביב, שניצחה אמש (חמישי) 0:3 את זירה באזרבייג'אן ואריס סלוניקי שהביסה 1:5 את גומל מבלארוס, ייפגשו ביניהן בסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג לצמד משחקים שיהיו שוויוניים לגמרי וכל תוצאה בהם, תהיה סבירה והגיונית.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. מכבי תל אביב, אתר רשמי
אין מחכה לבלם, ולתשובות מדסה ופרץ. איביץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, שרן ייני. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
הגביר את האימונים. זהבי/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

היום תשוב מכבי תל אביב מאזרבייג'אן כשהיא מרוצה מהתוצאה שהשיגה מול זירה. מכבי תל אביב הציגה אמש בבאקו משחק תכליתי. זה לא היה משחק מבריק והקבוצה עוד רחוקה מלהיות מוכנה לליגה כאן בארץ, אבל זה היה ניצחון חלק ובשביל משחק ראשון באירופה, זה היה מספיק.
מי שאמור לשחק במכבי תל אביב מול אריס סלוניקי הוא ערן זהבי. בזמן שמכבי תל אביב שהתה בבאקו, הגביר זהבי את האימונים שלו בקרית שלום ומחרתיים הוא אמור לערוך אימון ראשון עם הקבוצה כדי לנסות ולחזור לעניינים כבר למשחק הראשון מול היריבה היוונית בעוד 13 ימים. גם ניר ביטון ודן גלזר יהיו כשירים למשחק. עידן נחמיאס שלא טס לאזרבייג'אן בגלל מחלה, יחזור לאימונים בעצמו בשבוע הבא. בכל מה שקשור לדור פרץ ואלי דסה אין עדיין חדש. גם מול בלם זר יש לברק יצחקי עוד עבודה.

במכבי תל אביב מבינים שהם לא יכולים לקחת את המשחק אמש כקנה מידה למשהו. זירה לא היתה יריבה יותר מדי איכותית, אבל היו כמה אלמנטים שהסבו סיפוק לצוות המקצועי במועדון. ראשית, זו היתה העובדה כי הקבוצה ניצחה לראשונה העונה. אחרי ההפסד למכבי נתניה בשבוע שעבר בגביע הטוטו, היה חשוב למכבי תל אביב לבוא למשחק הרשמי השני ולנצח אותו. עניין שני שמסב קורת רוח, זו העובדה שגם אמש וגם בשבוע שעבר מכבי תל אביב סיימה את המשחק ללא ספיגה. אז נכון שבשני המשחקים מכבי תל אביב לא הציגה משחק הגנה מושלם ובמיוחד מול מכבי נתניה, היה זה דניאל פרץ שהציל אותה, אבל בשורה התחתונה מכבי תל אביב לא ספגה שער וביחס לספיגות שהיו בעונה שעברה, זה היה מאוד מרענן מבחינתה.

שחקני מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ', אופיר דוידזאדה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא קנה מידה, ועדיין - ניצחון. מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב
ברנדלי קובאס שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
בדרך הנכונה. קובאס/אריאל שלום

עניינים נוספים אותם לקחו אמש בקבוצה בחיוב: המשך היכולת המשופרת של ברנדלי קובאס, כושר ההבקעה של ג'ורג'ה יובאנוביץ' וההתקדמות של יוריס ואן אובריים. גם גבי קניקובסקי שפתח את המשחק עם שער נהדר ממרחק, זכה למלים חמות.

מי שכאמור ממשיך את מגמת השיפור שלו הוא ברנדלי קובאס. אם היה ברור למישהו שהוא יוחלף בשחקן כנף אחר, בא קובאס בצמד המשחקים עד עכשיו ושינה את כל המחשבה לגביו. בקבוצה ימשיכו לעבוד איתו ולדרוש שלא תהיה אצלו ירידה ביכולת תוך כדי משחקים ובמעבר ממשחק למשחק.

מי שהתאכזב מהדקות שלו אתמול הוא אוסקר גלוך שנכנס כמחליף חמישי רק בדקה ה-89. בקבוצה היה מי שאמר כי מדובר במשחק ראשון של הקשר וכי הוא עוד מתרגל לשינויים בקבוצה אחרי שלא עשה איתה מחנה אימונים. המגעים למכירתו של גלוך נמשכים וההערכה עדיין שהוא לא ישחק בקבוצה בעונה הבאה.

בתוך כך, הבוקר הודיע המועדון כי מכירת המנויים לעונת 2022/23 הסתיימה לאחר שנמכרו 22,000 מנויים שהוצאו למכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully