וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "נצטרך לעבוד קשה, חטואל יכול היה לשחק יותר טוב"

21.7.2022 / 22:24

מאמן באר שבע מרוצה מה-1:2 על דינמו מינסק במשחק הראשון בקונפרנס ליג אך מצפה ליותר גם מהחלוץ: "אדבר איתו בארבע עיניים". חמד: "יש לי אחריות גדולה לעזור לקבוצה להצליח באירופה"

תקציר: הפועל באר שבע - דינמו מינסק 1:2/ספורט1

שחקני הפועל באר שבע חגגו עם הקהל הערב (חמישי) לאחר ה-1:2 על דינמו מינסק במשחק הראשון מבין שניים במוקדמות הקונפרנס ליג. הקבוצה של אליניב ברדה הייתה טובה יותר מהבלארוסים ויכלו לצאת עם ניצחון גדול בהרבה, אך הרבו להחמיץ וברגע של חוסר ריכוז איפשרו לאורחת להשיג שער מצמק באחת ההתקפות הבודדות שהיו להן במשחק. שגיב יחזקאל (1) ורותם חטואל (52) כבשו את שני השערים למחזיקת הגביע הישראלית, כאשר הגומלין ייערך גם הוא בטרנר בשבוע הבא.

מאמן באר שבע אליניב ברדה: "אסור לשכוח שזה משחק אירופי ראשון מול קבוצה שלא עשתה לנו חיים קלים. כשהובלנו 0:2 זה נראה נוח אבל אז ספגנו שער וזה נראה מאוד קשה. מצד שני עשינו ניצחון באירופה ונקווה לנצח גם את המשחק השני. המשחק הבא הוא בטרנר ואני תמיד שמח לשחק פה, אבל הוא גם יהיה ללא קהל. נצטרך לעבוד קשה".

שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל. דני מרון
לדעת מאמנו הוא יכול היה לשחק יותר טוב. חטואל/דני מרון

על רותם חטואל: "אני חושב שהוא יכול היה לעשות חצי הרבה יותר טוב ממה שהוא נתן, אני אגיד לו עוד דברים בארבע עיניים". על הגומלין: "העלייה לשלב הבתים זה משהו מאוד חשוב לנו, זה סופר חשוב למועדון וגם לשחקנים. להגיע רחוק באירופה זה משהו שפותח הרבה דלתות".

תומר חמד: "כיף גדול להיות פה, שמעתי הרבה על הקהל הזה והוא לא איכזב. האוהדים יהיו חסרים לנו בשבוע הבא. הייתה חוויה לשחק פה היום, לקבל את ההרגשה הזו בפעם הראשונה. נבנה את זה לאט לאט. ידעתי שאשחק היום 45 דקות, אולי קצת יותר - המטרה היא להחזיר אותי לכושר ומצד שני לא לסכן אותי וזו הדרך הנכונה".

החלוץ הוסיף: "הכול התחיל בסערה, גם בשבילי לא היה מובן מאליו לשחק 45 דקות ב'אלוף האלופים'. הייתי מעורב ברגעים המכריעים של המשחק, הכול קרה מהר. כיף גדול להיות פה, יש לי אחריות גדולה לעזור לקבוצה להצליח באירופה ולזכות בתארים. ההתחלה מדהימה, שרק נמשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully