וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' מצנן את ההתלהבות: "לא שיחקנו כדורגל פנטסטי". אריס בדרך

עודכן לאחרונה: 21.7.2022 / 22:53

מאמן מכבי תל אביב הבהיר אחרי ה-0:3 על זירה באזרבייג'אן: "אנחנו עדיין לא בשיאנו, אבל באנו להשיג תוצאה ועמדנו במטרה"

תקציר ממוקדמות הקונפרנס ליג: זירה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

במכבי תל אביב היו שבעי רצון הערב (חמישי) אחרי הניצחון החלק באזרבייג'אן שקירב אותם באופן משמעותי לשלב הבא במוקדמות הקונפרנס ליג. הצהובים גברו 0:3 על זירה בבאקו והם בדרך הבטוחה לסיבוב השלישי, שם כנראה ישחקו נגד אריס סלוניקי. הקבוצה היוונית הביסה הערב 1:5 את גומל הבלארוסית ובדיוק כמו מכבי תל אביב - היא למעשה בשלב הבא.

המאמן ולאדן איביץ' דחה את המחמאות ואמר אחרי המשחק: "אני לא ששיחקנו כדורגל פנטסטי. באנו לנצח והשגנו את המטרה שלנו. אנחנו עדיין לא בשיאנו, אבל מבחינה קבוצתית שיחקנו היום טוב ועם גישה רצינית. גם זירה עדיין רחוקה משיאה".

הסרבי הוסיף: "זו תחילת העונה ואני לא רוצה לעשות השוואות לעונה שעברה. יש פה קבוצה טובה. יש משחק גומלין ואנחנו צריכים להתכונן אליו ברצינות. בכדורגל הכל אפשרי. נגיע לגומלין בריכוז מקסימלי ועם מטרה להשיג תוצאה טובה".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. מכבי תל אביב, אתר רשמי
דורש ריכוז מקסימלי. איביץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

גבי קניקובסקי, שכבש את הראשון ובישל לג'ורג'ה יובאנוביץ' את אחד משני השערים שלו, אמר: "רצינו לפתוח טוב ועשינו את זה. המשימה עוד לא הושלמה, יש עוד משחק ונקווה שנצליח בו. אני מקווה שהקהל יגיע וידחוף אותנו כי אנחנו צריכים אותו והוא הגב שלנו. כיף מאוד להבקיע, במיוחד בגלל שזה עזר לקבוצה. מי שצפה בטלוויזיה בטח חושב שזה אצטדיון יפה והכול, אבל היה פה מזג אוויר קשה עם רוח חזקה. אני שמח שהצלחנו להתגבר עליו ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully