וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורטאי המכביה קיבלו חיזוק מנטלי

לאחר שחזר מסיבוב הופעות בארה"ב ובאמירויות, נבו המנטליסט הצעיר הדהים את משתתפי מכביית הנוער מכל העולם במופע קריאת מחשבות מרהיב

נבו המנטליסט. יחצ,
נבו המנטליסט מופיע בפני ספורטאי המכביה/יחצ

נבו המנטליסט הצעיר בעולם הופיע מול למעלה מ-150 משתתפים מכל מיני מדינות, ביניהן: קנדה, ברזיל, אנגליה, אורוגוואי, ארהב, מקסיקו, גרמניה, צרפת, פנמה וקרא את מחשבותיהם. כעת הוא עשה זאת גם בפני משתתפי המכביה.

האירוע נערך בהאב בחיפה בשותפות עם העמותה לקליטת עלייה בעיריית חיפה. נבו, רק בן 17 וכבר מחזיק בהישגים בינלאומיים- לאחרונה כיכב בתוכנית The Daily Pop בערוץ E! מול מאות מיליוני צופים ברחבי העולם, הופיע על הבמה של ה-Laugh Factory בלוס אנג'לס, המקום בו התחילו אלן דג'נרס וסיינפלד, חזר מסיבוב הופעות באמירויות ובארה"ב וכעת עובד על מופע חדש בסדר גודל בינלאומי. נבו עתיד להתגייס לצבא בשנה הקרובה ולשרת כמנטליסט הצבאי הראשון.

המכביה ה-21 היא אירוע הספורט הגדול של עם ישראל והשני בגודלו בעולם המתקיימת אחת לארבע שנים בהשתתפות ספורטאים ישראלים ויהודים מכל רחבי העולם. תחרויות המכביה לנוער, המתקיימות בחיפה מארחות כ-3,000 ספורטאים מ- 35 מדינות. במהלך שהותם בחיפה משתתפים בני הנוער בתכניות חינוך ובסיורים בעיר ונהנים מאירועי תרבות שונים וממגוון האטרקציות שיש לעיר להציע. ביום רביעי אף תתקיים במתחם הקונגרסים בחיפה, מסיבת נוער ענקית - Welcome To Wonderland.

  • עוד באותו נושא:
  • המכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully