וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש דברים חשובים יותר מייעוץ משפטי. הילד מתרסק": שי אייזן תקוע

21.7.2022 / 15:51

מ.ס. אשדוד והפועל תל אביב מתכחשות אליו על בסיס ייעוץ משפטי, הקשר שמעברו לדרום בוטל רק רוצה לשחק ושרוי בחוסר ודאות. החלטה סופית לגבי דורון ליידנר תתקבל עד סוף החודש

תקציר: עידן ורד כבש, הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את ווז'דובאץ/ספורט1

עשרה ימים לאחר שקיבל הודעה ממ.ס אשדוד לפיה רכישתו מהפועל תל אביב וחוזהו מבוטלים בעקבות ממצאים שהתגלו בבדיקות הרפואיות, שי אייזן עדיין תקוע בין שני מועדונים, ללא מסגרת ועם חוסר ודאות גדול בנוגע להמשך הקריירה שלו.

למעשה, בשלב זה כל הצדדים פועלים על פי ייעוץ משפטי ומתנערים מהשחקן. בהפועל תל אביב הדעות חלוקות, כאשר גורמים במועדון אומרים כי "העניין המשפטי הוא לא פשוט, אבל יש דברים שהם יותר חשובים מייעוץ משפטי. הילד מתרסק ואסור להפקיר אותו". כזכור, במ.ס. אשדוד טענו הבדיקות הרפואיות של אייזן גילו פציעה שלדבריהם הפועל תל אביב לא דיווחה לגביה.

השחקן עצמו היה רוצה למצוא קבוצה חדשה ולצאת להשאלה, העיקר לחזור להתאמן ולשחק, אך כאמור בשלב זה הפועל תל אביב מתכחשת לחזרה שלו לשורותיה.

שי אייזן שחקן הפועל תל אביב בחימום. מאור אלקסלסי
תקוע בין שני מועדונים. שי אייזן/מאור אלקסלסי

בנוגע לדורון ליידנר, החלטה סופית על עתידו תתקבל עד לסוף החודש הנוכחי בהתאם להצעות שיגיעו. אלן אוז'בולט ויתר על מענק עבור העפלה לפלייאוף העליון ובונוסים נוספים, על מנת שעיסקת מכירתו מסלובן ברטיסלבה תושלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully