וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחבקו את הילד: הפועל תל אביב חייבת לסייע לשי אייזן

13.7.2022 / 12:28

הצעד של מ.ס. אשדוד פגע בקשר באופן חמור, אבל מי שחייבת לזרוק לו גלגל הצלה היא הקבוצה שבה גדל. אם גם הפועל תל אביב תתעלם ממנו, זה עשוי לפגוע בה בעתיד, ושתשכח מכל העצות של עורכי הדין

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 13.7/ספורט1

שי אייזן עובר ימים נוראיים. השחקן שגדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב, פרץ בבוגרים בגיל צעיר, אך בשנתיים האחרונות התקשה למצוא את מקומו, נמכר לפני כשבועיים ל-מ.ס אשדוד תמורת כ-670 אלף שקל. הוא חתם על הסכם לארבע שנים בעזרת סוכנו דודו דהאן, אך כעת באשדוד טוענים כי בבדיקות שערך התגלה כי הוא פצוע ולכן ההסכם מבחינתם מבוטל.

הפועל תל אביב שלחה מכתב לאשדוד בו היא לא מקבלת את הגרסה הזו ודורשת ממנה לעמוד בהסכם ולשלם מיידית את מחצית הסכום, כפי שמופיע בהסכם בין המועדונים. מכאן העניינים יתגלגלו ככל הנראה לדיונים משפטיים, אך בתווך נמצא שחקן צעיר, ילד מרוסק שיושב בבית ואין לו אפילו אפשרות להתאמן.

החל מאתמול אייזן קיבל הוראה לא להגיע יותר לאימוני אשדוד, אבל מבחינת הפועל תל אביב הוא כבר עבר והוא לא שחקן שלה. משפטית אפשר להבין מה מנסה לעשות כל צד, אבל נראה שהחלק האנושי נשכח. לפעמים הדרך בה אתה נוהג תשפיע עליך גם כלכלית בעתיד.

שי אייזן שחקן הפועל תל אביב בחימום. מאור אלקסלסי
זה הזמן להפגין אנושיות. אייזן/מאור אלקסלסי

אייזן לא מעניין את מ.ס. אשדוד, אבל הפועל תל אביב חייבת להעניק לו יחס שונה. הוא ילד שגדל במועדון, שחקן בית שהתגאה ללבוש את החולצה האדומה והצהיר על כך בהתלהבות. המועדון שמחלקת הנוער הוא החלק הכי טוב בו ומנסה בימים אלה להשאיר את אל ים קנצפולסקי ולהחתים צעירים נוספים על חוזים ארוכי טווח, לא יכול להתעלם משחקן שגדל במועדון ונפל בין הכיסאות. אם זה לא מספיק, לאייזן יצא עכשיו מוניטין של שחקן פצוע וזה משהו שישפיע עליו בטווח הרחוק. סביר להניח שזה יוביל לתביעה אישית של השחקן נגד מ.ס אשדוד בעתיד, אך בשלב הזה מכשיל את השחקן ואת עתידו.

בסופו של יום, כולם מסתכלים על הפרשה ובוחנים אותה. שחקנים צעירים, ההורים והקרובים אליהם. אייזן הוא הפנים של מחלקת הנוער ואם הפועל תל אביב תנטוש אותו בנקודה הקריטית הזו, היא תגרום לעצמה נזק הרבה יותר גדול מאשר לא לקבל את הכסף המגיע לה מאשדוד. נזק שיתבטא בדרך בה צעירים יבחרו לנהוג מולה בעתיד.

אפשר להבין ש-670 אלף השקלים חשובים להפועל תל אביב, אבל היא יכולה להמשיך ולתבוע את מ.ס אשדוד - סביר להניח שגם תשיג חלק נכבד מהסכום, אך בינתיים היא חייבת להחזיר את הילד לשורותיה, לאפשר לו להתאמן ולעזור לו למצוא קבוצה שתיקח אותו בהשאלה. לא יכול להיות שאייזן נשאר בבית מבלי יכולת להתאמן ולמצוא קבוצה חדשה, כאשר כל הגורמים המעורבים מתעלמים ממנו. זה עוול שיעלה לאדומים ביוקר, לא משנה מה אומרים היועצים המשפטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully