וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: חפן את אשכי היריב, נתפס על ידי ה-VAR והורחק

עוד סצנה ביזארית תוצרת הכדורגל הארגנטיני: שחקן לאנוס גרם ליריבו מוולס לאבד עשתונות ולספוג צהוב, אך שופטי המסך קלטו את האשם האמיתי באירוע. ואיך ריקלמה קשור?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 21.7/ספורט1

סצנות ביזאריות הן עניין שבשגרה בכדורגל הארגנטיני, אלא שהאחרונה שבהן היא כנראה אחת המביכות שתיתקלו בהן: במשחק בין לאנוס לוולס במסגרת הליגה הבכורה הלילה (רביעי) הורחק השחקן הצעיר של המארחת, מתאו סנאבריה בן ה-18, לאחר שתפס את יריבו פרנסיסקו אורטגה באזור האינטימי.

בדקה ה-63 השניים נאבקו על כדור כאשר אורטגה שמר על החפץ העגול בגופו בסמוך לקו החוץ, כשלפתע הרגיש את סנאבריה חופן את מבושיו מאחור, בניסיון ברור להוציא את שחקנה של ולס משלוותו - מה שבהחלט עבד. אורטגה התעצבן ודחף את סנאבריה שניצל כמובן את ההזדמנות כדי להתגלגל בדרמטיות על כר הדשא, ושופט המשחק - שלא הבחין בסיבה לתגובתו האימפולסיבת של אורטגה - מיד שלף לעברו כרטיס צהוב בזמן שיתר שחקני ולס מנסים למנוע מהומה חריפה יותר.

אלא שלשם אירועים כאלה בדיוק הוכנסה מערכת ה-VAR לענף הכדורגל, ושופטי המסך שראו בהילוך החוזר את המעשה המכוער של סנאבריה, הפנו את תשומת לבו של השופט הראשי לעבירה המכוערת והשחקן הורחק מיד באדום ישיר.

צפו בעבירה הגסה של מתאו סנאבריה

הסיפור הזה הזכיר לתקשורת הארגנטינית מקרה דומה בו "כיכב" חואן רומן ריקלמה המפורסם, שהורחק אחרי שהכה שחקן מבאנפילד לפני 20 שנה, כשהקשר לבש את מדיה של בוקה ג'וניורס. השופט באותו משחק טען בסיומו כי לטענתו של ריקלמה, היריב "הכניס לו אצבע לתחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully