וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: אדין דז'קו הוצע לריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 21.7.2022 / 21:08

החלוץ הבוסני הוותיק יצטרף אל הבלאנקוס? קונדה בצ'לסי שהציעה 65 מיליון יורו, אך גם ברצלונה בתמונה. לינגארד בפורסט

תקציר ה-1:2 של אנגליה על ספרד ברבע גמר יורו הנשים/ספורט1

העברות

* ג'סי לינגארד חתם לעונה אחת במדי העולה החדשה לפרמיירליג, נוטינגהאם פורסט. הקשר בן ה-29 הגיע כשחקן חופשי אחרי שחוזהו במנצ'סטר יונייטד הסתיים.

* ויטולו, שחקן הכנף בן ה-32 של אתלטיקו מדריד שהעביר את העונה הקודמת כמושאל בחטאפה, חזר לקדנציה שלישית בקבוצת נעוריו לאס פלמאס וינסה לסייע לה לשוב לליגה הבכירה.

* בלקבורן שילמה 1.5 מיליון ליש"ט לבארנסלי עבור המגן הימני קאלום בריטיין, שחתם על חוזה לארבע שנים.

* ספרטה פראג רכשה את הבלם הדני בן ה-26 אסגר סורנסן מנירנברג הגרמנית תמורת מיליון יורו.

שמועות

* ז'ול קונדה נותר מחוץ לסגל של סביליה למחנה האימונים בפורטוגל, לאור מכירתו הקרבה. כזכור, אחרי שכבר סיכם את תנאיו האישיים בברצלונה, צ'לסי הגישה הצעה בסך 65 מיליון יורו וסיכמה איתו גם היא לחמש שנים, כך שהוא קרוב יותר לאנגליה כרגע.

* חלוץ אינטר אדין דז'קו הוצע לריאל מדריד, שמחפשת חלוץ מחליף לקארים בנזמה. הבוסני בן ה-36 שיחק בעונה החולפת אצל הנראזורי אחרי שש שנים ברומא.

* דני אלבס, המגן הימני האגדי בן ה-39, סיכם את תנאיו בשורות פומאס המקסיקנית. פומאס תהיה יריבתה של ברצלונה בגביע גאמפר המסורתי ואלבס, אם כבר יחתום בפומאס, יזכה לקבלת פנים חגיגית מהקבוצה שבה הוא שיחק בעונה החולפת וזכה עמה בכל תואר אפשרי.

* אחרי שהצליח לצרף את פאולו דיבאלה, ז'וזה מוריניו מעוניין לחזק את רומא עם ג'ורג'יניו ויינאלדום. הג'אלורוסי מעוניינים להשאיל את קשר נבחרת הולנד, שלא נמצא בתוכניות של פריז סן ז'רמן לעונה הקרובה.

* אחרי השמועות על באיירן מינכן, צ'לסי, אתלטיקו מדריד ואפילו ברצלונה, ב"מארקה" מדווחים שנציגיו של כריסטיאנו רונאלדו נפגשו עם פלורנטינו פרס לגבי קאמבק אפשרי של השחקן לריאל מדריד. אלא שהבלאנקוס לא מעוניינים בשחקן ויש להם תוכניות אחרות.

* בגרמניה מדווחים: באיירן מינכן לא תחתים הקיץ מחליף ללבנדובסקי, אך המועדון מתכוון להגיש בקיץ הצעה על הארי קיין, חלוץ טוטנהאם ונבחרת אנגליה. כזכור, הבווארים כבר רכשו מוקדם יותר את סאדיו מאנה מליברפול והשקיעו 80 מיליון יורו על מתייס דה ליכט.

* דיווח בספרד: מאיורקה הציעה לריימס 2 מיליון יורו עבור פרדראג ראיקוביץ', שוערה של ריימס ונבחרת סרביה. המו"מ בין הצדדים נמשך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב בהפסד 3:2 של ריאל מדריד נגד ברצלונה. GettyImages
בדק אפשרות לקאמבק? רונאלדו במדי ריאל מדריד/GettyImages

* ניקולאס טגליאפיקו החליט לחתום בליון ויצטרף מחר לסגל של פטר בוס. אייאקס תקבל עבורו 4 מיליון יורו בלבד והמגן הארגנטינאי יחתום על חוזה לשלוש שנים אצל הצרפתים.

* מארסיי מנסה להגיע עם ורונה לסיכום סופי בנוגע לטרייד שבמסגרתו תקבל את דרקו לאזוביץ' ותעביר לאיטלקים את קווין סטרוטמן.

* הדיווחים על הארכת החוזה של תומא למאר באתלטיקו מדריד נמשכים, ועל פי "ל'אקיפ" שחקן הכנף הסכים לקצץ מחצית משכרו כדי לחתום עד 2027.

* באיטליה טוענים שאנטוניו קונטה חולם על החתמת ניקולו זאניולו מרומא, אבל טוטנהאם חייבת למכור שחקנים לפני שתוכל לבצע רכישות נוספות. שבעה שחקנים של הספרס נמצאים בשוק ועליהם מקווים לקבל 140 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully