וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעוררות מחודשת בבאר שבע: טרנר מלא נגד מינסק ולמעלה מ-12 אלף מנויים

21.7.2022 / 7:05

הניצחון על מכבי חיפה גרם להתלהבות בקרב האוהדים. סלמאני צפוי לקבל דקות ראשונות מול הבלארוסים (20:30, ספורט1), מדמון מועמד לפתוח

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 4:3/ספורט1

תואר אלוף האלופים בו זכתה הפועל באר שבע בשבת האחרונה אחרי הניצחון על מכבי חיפה בפנדלים, "הדליק" את אוהדי הקבוצה שאמורים למלא הערב (20:30, ספורט1) את אצטדיון טרנר במשחק מול דינמו מינסק במוקדמות הקונפרנס ליג. 14,500 אוהדי הפועל באר שבע צפויים למלא את היציעים ורק מהמספר הזה, נרשמת תכונה עצומה בתוך הקבוצה והתרגשות רבה. הניצחון על מכבי חיפה והאמונה כי העונה הפועל באר שבע יכולה להתקדם עוד צעד בפסגה, הולידו גם כמות עצומה של רוכשי מנויים ובסך הכל הקבוצה כבר מכרה יותר מ-12 אלף מנויים.

אליניב ברדה כמנהגו לא תירגל אתמול הרכב פותח וניסה כל מיני דברים באימון המסכם. דור מיכה לא נכח באימון כיוון ששהה לצד אשתו בחדר הלידה וספק אם יעמוד הערב לרשותו של ברדה שיצטרך לחשוב על פתרונות בקישור ההתקפי. רמזי ספורי עדיין לא כשיר כך שגם הוא וגם מיכה, אם לא ישחק לבסוף, זה כוח שיהיה חסר למאמן.

אסטריט סלמאני הפועל באר שבע. קובי אליהו
צפוי לקבל דקות ראשונות מהספסל. סלמאני/קובי אליהו

אבל לברדה יש גם מספיק פתרונות בהתקפה בעיקר כשיש לו עוד חלוץ, אסטריט סלמאני, שהוסיף הרבה עומק לחלק הקדמי של הפועל באר שבע. סלמאני לא אמור לפתוח הערב וקרוב לוודאי שהמאמן יילך עם יוג'ין אנסה ושגיב יחזקאל בחלק הקדמי, אבל הקוסוברי לבטח יקבל דקות מהספסל ועם תומר חמד ואיתי שכטר, יש כרגע להפועל באר שבע חלק קדמי ברמה גבוהה מאוד.

התלבטות נוספת שתהיה הערב למאמן היא בבחירת הקשר האחורי לצד אנדרה מרטינס ושי אליאס שאמורים לפתוח. ברדה יכול להמשיך עם מריאנו באריירו או לתת את המקום בהרכב לאילי מדמון, קפטן נבחרת הנוער, שנכנס מצוין כמחליף מול מכבי חיפה בשבת שעברה. גם דוד קלטינס ותומר יוספי מהווים אופציה, כך שיש לברדה גם כמה אפשרויות טובות בקישור.

באר שבע לא העפילה בעונה שעברה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג. בפלייאוף מול אנורתוזיס פמגוסטה היא כשלה ונותרה מאחור ביחס למכבי תל אביב ומכבי חיפה. יש עוד סיבובים לעבור בדרך, אבל המפגש הכפול מול דינמו מינסק בארץ, אמור לתת יתרון משמעותי לברדה ושחקניו שרוצים לכפר על הפספוס של הקיץ שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully