וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא תרגלה הרכב במכוון. איביץ' עשוי להפתיע עם גלוך

21.7.2022 / 6:45

בקבוצה לא רצו לנדב מידע לזירה ש"ריגלה" אחר הצהובים באימון המסכם לקראת המשחק הראשון במוקדמות הקונפרנס ליג (19:00, ספורט4). גלוך מועמד לפתוח לצד גיאגון, המטרה: לחזור לבלומפילד בראש שקט

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 0:0 (5:4 בפנדלים)/ספורט1

במכבי תל אביב העדיפו אתמול באימון המסכם בבאקו לקראת המשחק נגד זירה (19:00, ספורט4) לא לתרגל הרכב פותח כדי לא לתת חומר לאנשים מהקבוצה היריבה שהסתובבו באזור. ולאדן איביץ' ימסור רק בהמשך היום לשחקניו את רשימת ה-11 שיפתחו, אם כי נראה שלמאמן אין יותר מדי אופציות בעמדות מסוימות לאור ריבוי החסרים. שרן ייני ואנריק סבוריט יפתחו כבלמים וכמגנים אמורים לעלות אנדרה ז'ראלדש ואופיר דוידזאדה. אף שנדב נידם נאבק על מקום בהרכב במקום דן גלזר הפצוע, קרוב לוודאי שהסרבי ימשיך עם יוריס ואן אובריים כקשר אחורי אפילו שהוא לא היה טוב בעמדה הזו מול מכבי נתניה לפני שבוע. אייל גולסה אמור לשחק לצידו וממנו דורש איביץ' גם לסייע בחילוצי הכדור וגם לתמוך בהתקפה.

על עמדת ה-10 שמתחת לחלוץ מתחרים פארפה גיאגון ואוסקר גלוך ונראה כי איביץ' יילך עם פארפה כאשר גלוך אמור לעלות הפעם מהספסל, אחרי שלא היה בסגל במשחק מול מכבי נתניה. יחד עם זה עשוי איביץ' לתת לבסוף את המפתחות לגלוך הצעיר, וזו אחת ההתלבטויות שלו. גבי קניקובסקי וברנדלי קובאס אמורים לפתוח יחד בכנפיים ובחוד אמור ג'ורג'ה יובאנוביץ' לקבל עדיפות על סטיפה פריצה.

אוסקר גלוך, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
איביץ' מתלבט בנוגע ל-10 הפותח. גלוך/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בבאקו מטיילים לא מעט ישראלים בימים אלה ורבים התעניינו אתמול במשחק מתוך כוונה להגיע ולתמוך. במכבי תל אביב יודעים כי הם פייבוריטים ורוצים לנצח כבר הערב כדי לא להילחץ בגומלין בעוד שבוע בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully