וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי חיפה נראתה הרבה יותר טובה ממה שהיא באמת"

האלופה הייתה מסוכנת יותר ב-1:1 הביתי, אבל ביוון עדיין מתעקשים שהגומלין תלוי לחלוטין באולימפיאקוס: "חיפה לא מפחידה, וההחמצות הרבות שלה מוכיחות שהיא בינונית. אם היא תעלה שלב, זה רק בגלל האנמיות של היריבה שלה". והייתה גם עקיצה לברק בכר

תקציר: מכבי חיפה - אולימפיאקוס 1:1/ספורט1

אכזבה גדולה נרשמה אתמול (רביעי) באולימפיאקוס אחרי ה-1:1 שאלופת יוון הוציאה מול מכבי חיפה במשחק הראשון במוקדמו ליגת האלופות. אומנם זו לא הפעם הראשונה שבה אולימפיאקוס מתקשה מול יריבה מישראל, ובכל זאת, האלופה היוונית לא הרשימה באצטדיון העירוני בחיפה. היא הייתה בנחיתות לאורך רוב המשחק, נלחצה לאחור, ובסוף גם הראתה אופי חלש כאשר ספגה שער דרמטי בדקה ה-92, אחרי שהצליחה לכבוש שער מוקדם (7). כעת נראה שדווקא מכבי חיפה מגיעה כפייבוריטית לגומלין, על אף שהוא ייערך ביוון, לעיני 30 אלף אוהדים נלהבים בפיראוס.

הפרשנים היוונים ביקרו את אולימפיאקוס, והביעו חשש לקראת הגומלין. ואסיליס ורגיס כתב: "ראו כבר במשחקי ההכנה את הקלות בה אולימפיאקוס סופגת. בחיפה, אלופת יוון פרשה לעצמה את השטיח לעבר ההעפלה עם שער בדקה השביעית, אבל מאותו רגע לא עשתה שום דבר כדי לחתום את הטקס. להפך - אולימפיאקוס, בתצוגה נרפית, העניקה את מלוא החופש למכבי חיפה.

"האדומים-לבנים 'דגרו' על השער של זינגרנאקל ובמקום לנסות לחסל את מכבי חיפה, הם העבירו את הזמן ולא שיחקו כדורגל ראוי. המארחת אותתה מהמחצית הראשונה על כך שהיא תילחם עד הסוף. אולימפיאקוס לא הגיבה. טיקיניו סיפק משחק גדול, קאנה רץ בשביל כולם, אבל אף אחד מהקשרים לא החזיק בכדור ולא ייצר מצבים".

פדרו מרטינס, מאמן אולימפיאקוס. מאור אלקסלסי
לא ערב מחמיא לאלופת יוון. מרטינס/מאור אלקסלסי

כריסטוס סטאטופולוס הוסיף: "המשחק נפתח בצורה אידיאלית. מסירת המפתח הראשונה הובילה לשער, מה עוד פדרו מרטינס יכול היה לבקש? עם זאת, זה הסתיים בצורה כואבת. משום מה האדומים-לבנים נסוגו לאחור ונחלצו מהמחצית הראשונה במזל, שהחזיק גם במחצית השנייה. אולימפיאקוס לחצה קצת יותר ועשתה קולות של שליטה בשחק, אבל מהדקה ה-63 השאירה שטחים למכבי חיפה, שהתדפקה על השער עד שכבשה את הגול הכי לא סביר מכולם".

"מכבי חיפה מסוגלת להעפיל בשבוע הבא אם תפגוש את אותה אולימפיאקוס הרדומה. מיותר לציין שגם אולימפיאקוס יכולה, יש לה את האיכויות להשיג את התוצאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"מרוב ניסיונות לתעתע ביריבה, בלבל את השחקנים שלו בעצמו". בכר/מאור אלקסלסי

בטור פרשנות באתר "SportFM", עדיין מתעקשים שהכל תלוי אך ורק באולימפיאקוס. "היה ברור שבאצטדיון הביתי שלה, מכבי חיפה תיראה הרבה יותר טובה ממה שהיא באמת. היא פתחה את המשחק בהתלהבות רבה, ונשענה בעיקר על האווירה החמה באצטדיון. זה מה שנתן לה את הביטחון. מצד שני, ההחמצות הרבות שלה באיזור השער של אולימפיאקוס מוכיחות שהיא קבוצה בינונית".

בטור פרשנות נוסף ב-SDNA ניתחו את יחסי הכוחות לקראת הגומלין: "האם מכבי חיפה מסוגלת להדיח את אולימפיאקוס? כן, בהחלט - אבל רק אם היא תפגוש אותה יריבה אנמית וחלשה שהופיעה אתמול. חיפה לא באמת מפחידה, אבל בהחלט מסוגלת לאיים על הקבוצה של מרטינס. אולי אלו חדשות טובות עבור אולימפיאקוס, כי עכשיו היא תתחיל לקחת את האתגר הזה ברצינות, ובמצב כזה היא בוודאות עדיפה על היריבה הישראלית".

באותו טור, הפרשן היווני עקץ גם את ברק בכר ששינה מערך בדקות הראשונות. ומיד לאחר מכן ספג. "כולם ציפו ללחץ גבוה של מכבי חיפה, אבל אולימפיאקוס הענישה את בכר באותו נשק בדיוק. מרוב ניסיונות לתעתע ביריבה, הוא בלבל את הקבוצה שלו בעצמו".

  • עוד באותו נושא:
  • עלי מוחמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully