וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שחיקו אותו כבכיין ופלופר, לברון ג'יימס מצהיר: "אני כבר לא שם ז--"

סנטר ניו אורלינס יונאס ואלנצ'יונאס הקניט את לברון וחיקה אותו בצורה לא מחמיאה, אבל כוכב הלייקרס מצהיר: "כשהייתי צעיר היה אכפת לי מה כולם חושבים. עכשיו אני לא שם ז--"

לברון ג'יימס קולע 42 נקודות בליגת קיץ/מתוך טוויטר

לברון ג'יימס הוא ככל הנראה הכוכב הכי גדול של ה-NBA בעשורים האחרונים, ונחשב גם לאחת הדמויות החזקות בליגה. בזמן שבקרב הקהל הרחב יש לא מעט אוהדים שנהנים ללעוג לו (וכמובן גם בחלקים מהתקשורת), הרי שהשחקנים עצמם נוהגים לכבד את לברון וההישגים שלו בליגה.

עם זאת, בסרטון שפורסם אמש בליטא נראה יונאס ואלנצ'יונאס כשהוא קוטל את לברון ולועג לו לעיני כל. היה זה כאשר הסנטר של ניו אורלינס שיחק את המשחק "charades", שבו המשתתף צריך להביע בפנטומימה דמות או מילה. האירוע היה על במה, לעיני מאות אנשים בליטא. ואלנצ'יונאס קיבל את השם "לברון", וכדי להמחיש אותו בפנטומימה החל ליפול על הרצפה כאילו הוא עושה "פלופינג" ונופל, בהמשך אף עשה את עצמו בוכה ומתבכיין. השותף שלו ניחש וצדק: "לברון ג'יימס".

באופן משעשע למדי, הסרטון הזה פורסם ביממה שבה לברון תועד כשהוא עונה לשאלה על הביקורות הבלתי פוסקות עליו, מטבע היותו כוכב על. לברון נשאל האם כשהוא בא לקחת זריקות מכריעות הוא חושב על הביקורת שיספוג או על פחד להפסיד, וענה: "לא. אולי כשהייתי צעיר יותר. כי פעם היה אכפת לי מה כולם חושבים. עכשיו אני לא שם ז--".

מאז שהחליט לעזוב את קליבלנד בגיל 25, לברון סופג לא מעט ביקורת על כל החלטה שלו וכל בחירה מקצועית שלו. לדבריו, "הכל השתנה מבחינתי בגיל 25. עברתי למיאמי בפעם הראשונה. והכל היה סביב מה כולם חושבים עליי ואומרים עליי, ואז פשוט אמרתי לעצמי, "'די, אני לא שם ז-- על מה שמישהו חושב. אני האיש הזה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully