וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.א.ק בטוחה: עסקת פלאניץ' תושלם גם אם מכבי חיפה תעלה שלב

ביוון בטוחים שגם מפגן העידוד של אוהדי מכבי חיפה לא ימנע מהבלם הסרבי לעזוב: "בסופו של דבר, הכסף מניע הכל בכדורגל"

תקציר: מכבי חיפה - אולימפיאקוס 1:1/ספורט1

א.א.ק בטוחה: עסקת בוגדן פלאניץ' תושלם עם או בלי קשר לתרחיש בו מכבי חיפה תעבור את אולימפיאקוס ותעלה שלב במוקדמות ליגת האלופות. לפי דיווח ב-SDNA, א.א.ק "התכוננה לכל תרחיש" ומשוכנעת ששום דבר לא ימנע את התקדמות המהלך. גם מפגן התמיכה של אוהדי מכבי חיפה שריגש את הבלם הסרבי עד דמעות, לא אמור לגרום לו לשנות את דעתו.

"אחרי הכל, אם שמים בצד את האמוציות, כדורגל הוא עסק שנע סביב כסף. גם מכבי חיפה יודעת שאם היא לא תוציא לפועל את העסקה כעת, היא תאבדאת פלאניץ' ללא תמורה בקיץ", מציינים שם.

הבלם הסרבי זכה למחווה מרגשת מצד האוהדים בחימום להתמודדות שהסתיימה ב-1:1 דרמטי, ובסיום סחט מחמאות בתקשורת היוונית.

"עדיין אי אפשר להסיק עליו מסקנות חותכות, אולם ללא ספק ההיכרות שלו עם הקהל היווני, בדגש על אוהדי א.א.ק אתונה שישבו מול הטלוויזיה על מנת לצפות בו, הייתה מצוינת. הוא היה אחד הבולטים במשחק", כתב אחד מפרשני האתר SDNA.

בוגדן פלאניץ', מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
עוד תמונה שמרמזת על פרידה מאוהדי מכבי חיפה. בוגדן פלאניץ'/מאור אלקסלסי

צפו באוהדי מכבי חיפה שרים: "פלאניץ' לא יזוז ממכבי"

אוהדי מכבי חיפה קוראים לבוגדן פלאניץ' להישאר בחימום נגד אולימפיאקוס/ספורט1

פלאניץ' קצר שבחים על מגוון כישורים שהציג: "אני מעז לומר שאוהדי א.א.ק מרוצים ממה שהם ראו. ראינו בלם עם הרבה יכולות, שמצדיק את הכוונות להחתים אותו. הוא הפגין אופי, מיקום טוב, חזק מאוד בקרבות אוויר והמסירות האלכסוניות שלו היו פשוט מרשימות. הכדורים הארוכים מההגנה לשחקני הכנף מהווים יתרון בולט במשחק שלו".

בהמשך הוסיף הפרשן דברים בנימת הסתייגות קלה בנוגע לבלם בן ה-30: "זו כמובן התרשמות ראשונית, בשבוע הבא נראה אותו שוב, הפעם בפיראוס, מול אולימפיאקוס שתפעיל לחץ על מכבי חיפה כדי לנצח ולהעפיל. אז נוכל לבחון איך פלאניץ' יגיב. בכל מקרה, ההתרשמות הראשונית ממנו חיובית מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully