וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן אולימפיאקוס מבטיח: "בגומלין ביוון המשחק ייראה אחרת לגמרי"

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 23:38

פדרו מרטינס התלונן על מזג האוויר בישראל, והודה: "מכבי חיפה איכותית, התוצאה טובה". הפרשנים ביוון כבר ממליצים לקבוצות המקומיות: תבררו כמה עלי מוחמד עולה

תקציר: מכבי חיפה - אולימפיאקוס 1:1/ספורט1

אכזבה גדולה נרשמה הערב (רביעי) באולימפיאקוס אחרי ה-1:1 מול מכבי חיפה. אומנם היוונים היו בנחיתות לאורך רוב המשחק ונלחצו לאחור, אבל אולימפיאקוס מרגישה תחושת פספוס אחרי שהצליחה לכבוש שער מוקדם (7) וספגה את השוויון עמוק בתוספת הזמן משער די מזליקי של דולב חזיזה שנותן למכבי חיפה הרבה תקווה.

מאמן אולימפיאקוס פדרו מרטינס אמר בסיום: "התוצאה 1:1 היא טובה עבורנו. מזג האוויר פה מאוד השפיע עלינו. תחת התנאים האלה פגשנו יריבה מאוד איכותית, שמאוד הקשתה עלינו. אבל הדברים ייראו לגמרי אחרת מול הקהל שלנו. נשחק טוב יותר, וננסה להשיג את מה שאנחנו רוצים".

על המשחק הנסוג של חניכיו אמר המאמן: "זה בגלל המשחק של היריבה. הם לחצו אותנו. זה גם בגלל העייפות ומזג האוויר, והטקטיקה של היריבה. בדרך כלל אולימפיאקוס לא נותנת ליריבה כל כך הרבה מרחבים. אנחנו בטוחים שביוון המשחק ייראה לגמרי אחרת, גם בגלל שהתנאים יהיו שונים, וגם בגלל שנשחק מול 30 אלף אוהדים שלנו".

מאמדו קאנה הודה שהשוויון של חזיזה היה כואב: "לא קל לקבל את איך שזה נגמר פה, עלינו כדי להשיג תוצאה טובה יותר. עבדנו קשה, בתנאים קשים".

פדרו מרטינס, מאמן אולימפיאקוס. מאור אלקסלסי
הו, איזה חום. נרטינס/מאור אלקסלסי
עלי מוחמד מכבי חיפה מול מאמאדו קאנה אולימפיאקוס. מאור אלקסלסי
הותיר רושם. מוחמד/מאור אלקסלסי

בטור הפרשנות ב"גאזטה" היווני נכתב: "כדי להימנע ממשחק הלחץ של מכבי חיפה, במחצית הראשונה מרטינס הציב מערך נסוג יותר והלך אחורה, אבל חיפה שלטה בכדור (31%-69%) והשחקנים שלה, בעיקר עלי מוחמד שהיה מצוין, הצליחו לייצר הרבה מצבים מסוכנים... במחצית השנייה מרטינס הציב את השחקנים גבוה יותר, אבל גם לא הצליח למנוע ממכבי חיפה לשלוט ולתקוף ולשלוט...

"אם אדם מניח שאולימפיאקוס פגשה קבוצה הרבה יותר מוכנה, הרי שהתוצאה טובה, אבל אפשר גם לשאול למה אולימפיאקוס לא מצפה מעצמה ליותר... חוץ מזה, בנוגע לעלי מוחמד: אם זאת הרמה שלו תמיד בישראל, אם יש קבוצה יוונית שמחפשת שחקן בתפקיד שלו, הייתי מברר כמה הוא מרוויח, ושואל אותו אם הוא רוצה לשחק ביוון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully