וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד דרמטי לפרנצווארוש, תיקו בין דינמו קייב לפנרבחצ'ה

סלובן ברטיסלבה היממה את ההונגרים במהפך מאוחר, האוקראינים לא הצליחו לנצח בבית את הטורקים שהוציאו 0:0. גם שריף טירספול ומאריבור נפרדו ללא שערים

לא רק מכבי חיפה ואולימפיאקוס שיחקו הערב (רביעי) בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, שם נערכו עוד ארבעה משחקים שהולידו מעט מאוד שערים. הדרמה הגדולה הגיעה מהונגריה, כאשר פרנצווארוש המקומית נכנעה לסלובן ברטיסלבה. במקביל, דינמו קייב ופנרבחצ'ה נפרדו באוקראינה בתיקו נטול שערים, כפי שעשו גם מאריבור ושריף טירספול בסלובניה.

אלופת הונגריה (שהגישה הצעה לקשר נבחרת ישראל דור פרץ, כפי שנכתב כאן) הובילה משער של כריסטופר זקאריאסן בדקה ה-70, אך ספגה מהפך בזק מאוחר לעיני הקהל הביתי ההמום: גוראם קאשיה איזן בדקה ה-81, וחמש דקות אחריו הגיע טיגרן ברסגיאן כדי להשלים את המהפך ולשלוח את הקבוצה שזכתה באליפות סלובקיה בכל ארבע העונות האחרונות בחזרה הביתה עם מקדמה אדירה לגומלין. אגב, המנצחת במפגש הכפול הזה תשחק מול קרבאח או פ.צ. ציריך (2:3 ביתי לאלופת אזרבייג'אן במשחק הראשון).

חגיגות סלובן ברטיסלבה בסיום

מוקדם יותר, ויקטוריה פלזן הצ'כית שתפגוש בשלב הבא את המנצחת בין מאריבור לשריף טירספול, גברה 1:2 בחוץ על הלסינקי הפינית. משחקי הגומלין ייערכו כמובן בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully