וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "הגיע לנו לנצח". חזיזה: "החטאנו מצבים יותר קלים מהגול שלי"

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 22:49

מכבי חיפה יוצאת מעודדת מה-1:1 מול אולימפיאקוס. בכר: "שלטנו והגענו למצבים, אבל צפוי לנו משחק מאוד קשה ביוון. פיראוס זה משהו אחר". חזיזה מודה שהיה לו מזל בשער השוויון: "אם היינו מפסידים פה היה עוול"

תקציר: מכבי חיפה - אולימפיאקוס 1:1/ספורט1

איזה שער חשוב, כמה הוא מתוק - וכמה הוא מוצדק! דולב חזיזה כבש שער שוויון דרמטי בתוספת הזמן (92) ועזר למכבי חיפה לסחוט 1:1 מול אולימפיאקוס, אחרי ששלטה לחלוטין מול האלופה היוונית במוקדמות הצ'מפיונס. אחרי שני שערים שנפסלו, החמצות גדולות ותחושת תסכול, חזיזה שלח את הירוקים עם הרבה אמונה לגומלין ביוון. זינקרנאגל (7) כבש את השער המוקדם ליוונים, שמאז היתרון לא הרשימו ובעיקר התגוננו.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר בסיום: "כל דקה היתה חשובה. אבל גם להשוות בדקה ה-90 אחרי משחק כזה זה חשוב. חושב שהגיע לנו לנצח את המשחק. הראינו אופי, לחזור במעמד כזה. הצלחנו לחזור למשחק, שלטנו והגענו למצבים. צפוי לנו משחק מאוד קשה ביוון. פיראוס זה משהו אחר. יהיה קשה, אבל אנחנו חייבים להאמין. ננסה לעשות את הבלתי ייאומן"

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ברק בכר, מאמן מכבי חיפה/מאור אלקסלסי
דולב חזיזה חוגג שער של מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
דולב חזיזה חוגג שער של מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

בכר הוסיף ש"אמרתי לשחקנים שאנחנו רוצים לנצח את המשחק, אבל כשנותנים הכול בשביל לנצח אז זה הניצחון האמיתי". על פיירו: "יש שחקנים שלוקח להם יותר זמן ובגלל זה הוא לא פתח. יש שחקנים שלוקח להם פחות זמן כמו המגנים ובגלל זה הם פתחו. ננסה לעשות את זה ביוון, זה בהחלט אפשרי".

דולב חזיזה: "אמרתי שאכוון לפינה הרחוקה, לא ניסיתי במדויק לבעוט לשם אבל שמח שזה נכנס. היו כמה שריקות שמאוד עצבנו אותנו כי הם נתנו לאולימפיאקוס יותר מדי כבוד. היינו הרבה יותר מסוכנים, החטאנו ממצבים יותר קלים ממה שאני הבקעתי. אם היינו מפסידים פה היה עוול".

לדברי חזיזה, "אם היינו מבקיעים יותר מוקדם גם היינו מנצחים את המשחק. הם היו מותשים ואנחנו מצאנו כוחות, לא יודע מאיפה. נבוא שבוע הבא כדי לנצח".

על פיירו: "תמיד שחקנים שקונים אותם בהרבה כסף יש עליהם לחץ. הוא מעט זמן איתנו, צריך לתת לו את הזמן והוא ישמח את כולם. הייתי מודאג אם הוא לא היה מגיע למצבים, אבל הוא מגיע למצבים וזה סימן טוב".

"יש לנו עכשיו הרבה זמן לנוח ולצאת לאולימפיאקוס בלי לפחד. נסתכל להם בלבן של העיניים בלי לפחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully