וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד העניק להפועל תל אביב 0:1 על ווז'דובאץ, צפו בתקציר

שוער הקבוצה הסרבית העניק מתנה, הקשר ניצל וכבש את שער הניצחון של האדומים (62) במשחק ההכנה. 1:1 בין הפועל חיפה לפראלימני, שובל גוזלן הבקיע מול האקסית

תקציר: עידן ורד כבש, הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את ווז'דובאץ/ספורט1

במקביל לתחילת דרכן של נציגות ליגת העל במפעלים האירופיים, קבוצות ישראליות נוספות ממשיכות בהכנות לעונה הקרובה והערב (רביעי) נערכו שני משחקי הכנה.

הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את ווז'דובאץ מהליגה הראשונה בסרביה, משער של עידן ורד אשר ניצל טעות הזויה של שוער היריבה. השוער יצא עד מחצית המגרש כדי להרחיק כדור ארוך של האדומים, הקשר הקדים אותו וכבש את שער הניצחון (62). שחקני החיזוק סטפן מרינוביץ', פאבלו גונסאלס, גודפריד רומראטו וקייס גאנם פתחו בהרכב של קובי רפואה, שקבוצתו שלטה ברוב חלקי המשחק, אך לא תרגמה זאת לשערים עד שקיבלה מתנה מהיריבה, שדווקא לחצה על השער של מרינוביץ' באותן דקות.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים שער של עידן ורד. הפועל תל אביב, אתר רשמי
האדומים חוגגים את שערו של עידן ורד/אתר רשמי, הפועל תל אביב
הרכב הפועל תל אביב במשחק האימון מול ווז'דובאץ. הפועל תל אביב, אתר רשמי
ההרכב של הפועל תל אביב נגד ווז'דובאץ/אתר רשמי, הפועל תל אביב

עוד הערב, הפועל חיפה סיימה ב-1:1 מול פראלימני הקפריסאית, כשמי שהבקיע לקבוצה של ניר קלינגר הוא אקס היריבה שובל גוזלן, שהצטרף הקיץ לחיפאים. החלוץ וקלינגר, שבעצמו עבר בפראלימני כמאמן בעונת 2006/07, זכו למגן הוקרה מצד הקפריסאים. דור מלול בישל לגוזלן שכבש בנגיחה (39), פראלימני מצאה את השוויון תוך שתי דקות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully