וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה "באווירה נהדרת", לם: "מודעים לפערים אבל ניתן הכל"

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 21:00

מאמן נתניה מתכונן לבשאקשהיר, ומתכנן לפתוח עם הרכב כמעט זהה לזה שגבר על מכבי תל אביב. הארטהרץ: "האווירה אצלנו נהדרת, כולם בכושר טוב" (ה', ספורט2, 20:45)

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.7/ספורט1

התרגשות גדולה לצד דריכות רבה במכבי נתניה לקראת המשחק הראשון נגד בשאקשהיר איסטנבול הטורקית, שייערך מחר (חמישי) באצטדיון פתיח טרים במסגרת סיבוב המוקדמות השני בקונפרנס-ליג (ספורט2, 20:45).

נתניה, שערכה את האימון המסכם לקראת המשחק, תנסה להעביר את ההכרעה למשחק הבית בשבוע הבא. המאמן בני לם והמנהל מקצועי אלמוג כהן נוטים לפתוח עם הרכב כמעט זהה להרכב שפתח נגד מכבי תל אביב בשבוע שעבר, אך יתכן שיהיה שינוי אחד או שניים.

המגן כארם ג'אבר חזר לאימונים מלאים והוא מתחרה עם שי קונסטנטין על עמדת המגן הימני. בקישור מובטח מקומם של עדן קארצב ובוריס אינו, כאשר פטריק טוואמסי וגיל יצחק אמורים לפתוח בחלק הקדמי.

בני לם מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יקווה להעביר את ההכרעה לישראל. לם/ברני ארדוב

המאמן בני לם דיבר היום במסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "הגענו אחרי עשור בחזרה שוב למפעלים האירופאים, אנחנו מודעים להבדלים בין שתי הקבוצות אבל אנחנו באים לתת הכל. גם עבורי מדובר במשחק ראשון כמאמן באירופה, יש התרגשות, אבל אנחנו מתכוננים ברוגע ובשקט למשחק. אנחנו מודעים לעובדה שבאשקשהיר קבוצה חזקה וטובה, הם צירפו לאחרונה גם את מסוט אוזיל אבל אנחנו באים לתת הכל ומסתכלים רק על עצמנו לפני שאנחנו מסתכלים על היריבה, נכון שהלחם והחמאה שלנו זה הליגה, אבל אנחנו נמצאים כעת בקונפרנס ליג וכמובן שאנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה".

מגן הרכש הגרמני פלוריאן הארטהרץ, שיפתח בעמדת המגן השמאלי, הוסיף: "האווירה אצלנו נהדרת, אנחנו שמחים לבוא וכולם בכושר טוב. אנחנו מקווים לבוא ולהנות מהמשחק. אני נמצא יחסית זמן קצר בישראל אבל אני מרגיש טוב פה ומצפה למשחק. אני חושב שזו גאווה לשחק מול שחקנים מהטובים בעולם. זה אתגר מעולה עבורנו ואנחנו נרצה לתת את הטוב ביותר בשביל הקבוצה והקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully