וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי הוצג בברצלונה: "יש פה פוטנציאל אדיר, אני עדיין רעב"

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 21:07

שחקן הרכש של ברצלונה זכה להצגה חפוזה במיאמי: "רוצה להיות חלק מההיסטוריה של המועדון המפואר הזה". הבכורה: בקלאסיקו מול ריאל מדריד (א', 06:00, ספורט1). הפולני החמיא לסוכנו פיני זהבי: "הוא לעולם לא ויתר, זה היה מדהים"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.7/ספורט1

רוברט לבנדובסקי צפה בברצלונה קבוצתו החדשה רומסת 0:6 את אינטר מיאמי במשחק ההכנה הראשון שלה בארה"ב. הקטלאנים הסתדרו לא רע בלי הסקורר הפולני החדש, שיערוך את הבכורה שלו מול לא אחרת מאשר ריאל מדריד, היריבה הגדולה של בארסה, כאשר השתיים ייפגשו בלאס וגאס בשש בבוקר שעון ישראל ביום ראשון (שידור ישיר בספורט1). היום (רביעי) לבנדובסקי הוצג לראשונה בברצלונה וסיפק כמה ציטוטים לתקשורת.

ברצלונה מציגה את שחקן הרכש החדש רוברט לבנדובסקי. FCBarcelona, אתר רשמי
מתרגל למדים החדשים. לבנדובסקי/אתר רשמי, FCBarcelona

"תודה לכולם, בוקר טוב. קוראים לי רוברט, אני מפולין ואני גר בברצלונה", אמר לבנדובסקי המשועשע, "אתמול ראיתי את הפוטנציאל של הקבוצה הזו ואני מוכן להיות חלק ממועדון נפלא. בכדורגל חשוב מאוד לנצח ואני חושב שאני במקום הכי טוב כדי לעשות את זה". עוד הוסיף הפולני: "בכדורגל אתה תמיד חייב להיות רעב, ואני עדיין רעב, ורוצה להמשיך לכבוש הרבה שערים ולנצח. יש בקבוצה הזאת פוטנציאל אדיר והרבה איכות".

ז'ואן לאפורטה הנשיא שעמד לצידו אמר: "לבנדובסקי, אנחנו שמחים מאוד שבאת לכאן. עשית מאמץ גדול להגיע לפה. אנחנו צריכים שחקנים כמוך, אנחנו יודעים כמה קשה אתה עובד. אנחנו עובדים כדי שתהיה לנו קבוצה מאוד תחרותית".

זו היתה הצגה חלקית של לבנדובסקי, שיזכה לטקס מכובד יותר והצגה רשמית גדולה יותר כשהקבוצה תחזור לברצלונה אחרי מסע המשחקים שלה בארצות הברית. אגב, מול ריאל מדריד בקבוצה מקווים לקבל סוף סוף את צ'אבי המאמן, שלא קיבל עדיין ויזה לארה"ב בגלל ששהה באיראן כשחקן אל סאאד.

בריאיונות עמו בתקשורת לבנדובסקי הוסיף מחמאות לסוכנו פיני זהבי. "פיני לעולם לא ויתר", אמר לבנדובסקי על סוכנו הישראלי, שהתעקש על שחרורו מול הנהלת באיירן מינכן, "זה היה מדהים. הודיתי לו במהלך הלילה שבין שישי לשבת. הוא אמר לי, 'זו כנראה הייתה ההעברה הכי מסובכת שעשיתי בחיים שלי, אבל עשינו את זה'. אני אסיר תודה על איך שעזר לי לעשות את הצעד הזה. פיני לא אנוכי, יש לו רק דבר אחד בראש: לדאוג לקליינטים שלו. אני חושב שגם האנשים של באיירן מינכן יודעים שהוא מקצוען".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully