וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגצ'אר ניצח בקרב הענקים בטור דה פראנס, זה עלול שלא להספיק

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 19:13

האלוף מאשתקד זכה בקטע ה-17, אבל יונאס וינגגור הצליח להישאר צמוד אליו ולשמור על החולצה הצהובה. הקרב המכריע ייערך בחמישי? פוגצ'אר: "אני לא חושב שהוא חזק מדי"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.7/ספורט1

טאדיי פוגצ'אר הצליח לנצח היום (רביעי) בקטע ה-17 בטור דה פראנס אחרי קרב ענקים בפסגה, אבל למעשה היה זה יונאס וינגגור שעשה צעד נוסף לעבר הזכייה כשסיים שני צמוד לאלוף, ושמר על החולצה הצהובה וההובלה. פוגצ'אר ניסה לפרוץ בחלק האחרון של הקטע, עם עלייה של 8 ק"מ ב-7.8 אחוז, והצליח לזכות בקטע השלישי בטור השנה כדי לקבל 10 שניות בונוס, אבל זה עלול שלא להספיק.

וינגגור, מנגד, הצליח לקבל בונוס של 6 שניות, מה שאומר שהוא עדיין מוביל על הסלובני בפער נוח יחסית של שתי דקות ו-18 שניות, כשהם מתכוננים לקטע ההררי האחרון שייערך מחר בפירנאים. פוגצ'אר יקווה שוב לתקוף, אבל עד עתה הדני נראה עמיד מאוד בהרים, והסלובני יודע שנותר לו רק הקטע של מחר והקטע נגד השעון בשבת כדי לנסות לבצע מהפך.

טאדיי פוגצ'אר מנצח את הקטע לפני יריבו הדני יונאס וינגגור, טור דה פראנס. רויטרס
צמודים צמודים/רויטרס
טאדיי פוגאצ'ר מנצח את הקטע לפני יריבו הדני יונאס וינגגור, טור דה פראנס. רויטרס
טאדיי פוגאצ'ר מנצח את הקטע לפני יריבו הדני יונאס וינגגור, טור דה פראנס/רויטרס

"נאבקתי עד השנייה האחרונה, ואומנם הפסדתי ארבע שניות, אבל אני עדיין מאושר", אמר וינגגור, "אנחנו אף פעם לא יודעים מתי טאדיי יתקוף, בדרך כלל הוא תוקף כשאתה הכי פחות מצפה לזה. אתה פשוט חייב להיות דרוך, וזה מה שעשיתי היום".

פוגאצ'ר, מנגד, איבד שני חברי קבוצה אחרי שמארק סולר סיים מחוץ למגבלות הזמן ורפאל מאייקה נפצע, אבל האלוף הוכיח שלא ייכנע בלי קרב. "אני לא חושב שווינגגור חזק מדי", אמר פוגאצ'ר, "היה לנו יום טוב. היינו חזקים כקבוצה, למרות שנשארנו רק ארבעה, אנחנו עדיין חיוביים, והניצחון היום נותן לנו הרבה אמונה לקראת מחר. אנחנו יודעים מה צריך לעשות, וניתן את הכל בשביל להחזיר את החולצה הצהובה".

בקבוצה הישראלית "ישראל פרמייר טק": כריס פרום סיים במקום ה-40 את הקטע, המנצח של אתמול הוגו הול סיים 41, גיא ניב במקום ה-120 (וה-88 הכללי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully