וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזיאל פרדו חתם בהפועל כפר סבא, עלי כיאל בהפועל רמת גן

שחקן הכנף של בית"ר ירושלים הוא המצטרף השמיני לסגל הירוק, הבלם ששוחרר מהפועל חיפה חתם אצל האורדונים. מסאלחה נשאר בהפועל ראשון לציון, זר חדש למ.ס. כפר קאסם, פז בן ארי יורד לליגה א'

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.7/ספורט1

הפועל כפר סבא הודיעה היום (רביעי) על צירופו של עוזיאל פרדו, ששיחק בעונה הקודמת בבית"ר ירושלים. שחקן הכנף בן ה-23 אמר לאחר החתימה: "שמח להצטרף לקבוצה ומודה לצוות המקצועי ולהנהלה על האמון. עכשיו נותר לי לעבוד קשה על המגרש. אתן הכול כדי להוכיח את עצמי ולעזור לקבוצה".

אתמול החתימו הירוקים גם את הקשר אוהד חזוט בן ה-23, ששיחק בעונה שעברה במכבי אחי נצרת ולפני כן בהפועל עפולה. השניים הללו מצטרפים לשחר רוזן, אליאן רוחנא, אווג'ו אספה, יגאל בקר, אבובקאר בארי והבלם ממולדובה ארתור קראצ'ון שחתמו במהלך הקיץ בקבוצה החדשה של עומר פרץ.

* עלי כיאל, ששוחרר הבוקר רשמית מהפועל חיפה, חתם על חוזה לשנתיים בהפועל רמת גן. הבלם בן ה-26 רשם תשע הופעות בליגת העל בעונה שעברה ולפני כן שיחק בהפועל עכו.

* פז בן ארי, הבלם שגדל בהפועל פתח תקוה ושיחק גם ברמת השרון, הפועל רמת גן ובני יהודה, חתם בהפועל כפר שלם מליגה א'.

* הפועל ראשון לציון שמרה בסגל שלה את איאס מסאלחה, שחתם לעונה נוספת אחרי שסייע לקבוצה לשרוד בחצי עונה טובה כמושאל. הבלם/קשר בן ה-23 אמר לאחר החתימה: "על אף שהיו לי הצעות רבות, החלטתי להמשיך בראשון לציון, מקום שנהניתי בו מאוד. תודה רבה על האמון, מבטיח להחזיר במגרש". אתמול הודיעו הכתומים על החתמת השוער אביחי דהן בן ה-27, שחוזר לקדנציה שנייה במועדון אחרי ששימש כקפטן בית"ר תל אביב בת ים.

* מ.ס. כפר קאסם התחדשה אתמול בחלוץ זר: ומארה סנוגו. הצרפתי בן ה-27 גדל במץ, שיחק גם בלגיה ורשה ובעונה הקודמת החל בגורניק זאבז'ה מהליגה הראשונה בפולין וסיים בזגלבי סוסנוביץ' מהליגה השנייה עם שער אחד. עונת השיא שלו הייתה באותה קבוצה ב-2018/19, אז כבש 11 שערים בליגה הבכירה אך לא מנע ירידה.

* מכבי אחי נצרת צירפה לשורותיה את הקשר ג'יי לבנה בן ה-21, שפתח את העונה הקודמת בהפועל עפולה ובהמשך הושאל להפועל בני זלפה מליגה א', במדיה כבש ארבעה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully