וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפתח מוצלח ביפן: מסי הבקיע, 1:2 לפ.ס.ז' על קוואסקי

הפרעוש כבש ראשון (32), דאבל-פס שלו עם ברנאט הסתיים בהכפלת היתרון במחצית השנייה. גאלטייה זכה לראשונה לשחק עם הפרעוש לצדם של ניימאר ואמבפה

תקציר: קוואסקי - פריז סן ז'רמן 2:1/ספורט1

מסע המשחקים של פריז סן ז'רמן ביפן החל ברגל ימין עם ניצחון 1:2 על קוואסקי המקומית. היום (רביעי) קיימה אלופת צרפת את ניסוי הכלים הראשון שלה לקראת עונת 2022/23, במשחקו השני של כריסטוף גאלטייה על הקווים כמאמנם, אך לראשונה עם מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה ביחד בהתקפה.

כפי שנכתב אתמול בתקשורת הצרפתית, גאלטייה עלה במערך 3-4-3 שבו ג'אנלואיג'י דונארומה בשער, פרסנל קימפמבה, מרקיניוס וסרחיו ראמוס במרכז ההגנה, אשרף חכימי בכנף ימין ונונו מנדס בשמאל, במרכז המגרש ויטיניה ואידריסה גיי ובשלישייה הקדמית מסי, אמבפה וניימאר.

השער הראשון בהתמודדות בטוקיו נכבש אחרי 32 דקות, אז מסי ניסה להבקיע בבעיטה מעמדה לא קלה, הכדור פגע ברגל יפנית, שינה כיוון ונכנס לרשת. גאלטייה החליף במחצית בין השאר את אמבפה ומנדס ובמקומם נכנסו חואן ברנאט ארנו קלימואנדו - והם השניים שאחראים על הכפלת היתרון של פ.ס.ז' בדקה ה-58, אחרי שדאבל-פס נהדר של מסי וברנאט הסתיים בכדור רוחב של המגן לחלוץ בן ה-20 שבעונה שעברה הושאל ללאנס. לקראת הסיום קוואסקי צימקה משער של קאיוזה ימארומה (84).

קיליאן אמבפה, ליאו מסי, שחקני פריז סן ז'רמן. KAZUHIRO NOGI, GettyImages
המסע ביפן החל עם ניצחון. אמבפה ומסי/GettyImages, KAZUHIRO NOGI

בעוד שלושה ימים פריז סן ז'רמן תתייצב למשחק הכנה נוסף ביפן מול אורווה רדס וב-25 בחודש תשחק מול גמבה אוסקה. ב-31 ביולי יתקיים הסופר קאפ הצרפתי באצטדיון בלומפילד, אז פ.ס.ז' תתמודד מול מחזיקת הגביע נאנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully