וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה ניצחה 60:77 את סלובניה ועלתה לרבע הגמר

מבול שלשות בדקות ההכרעה העלה את הנבחרת של אהרוני לשלב הבא ביורובאסקט, שם מחכה טורקיה. 15 נקודות ללוי, 13 לדוברת

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.7/ספורט1

חלום הזכייה השלישית ברציפות עדיין בחיים: נבחרת העתודה של ישראל עלתה היום (רביעי) לרבע גמר אליפות אירופה במונטנגרו, בזכות ניצחון 60:77 על סלובניה ששלח את אורן אהרוני ושחקניו למפגש עם טורקיה בשלב הבא (חמישי, 17:30), ועל הדרך הבטיח סופית את ההישארות בדרג א'.

ישראל, שחולמת להגן על תארה כאלופת אירופה לאחר שתי הזכיות הרצופות ב-2018 וב-2019, סבלה מפתיחות חלשות בשתי המחציות במשחק, אך יתרון האיכות שלה על היריבה בא לידי ביטוי בשאר חלקי המשחק. ריצת 1:16 פתחה פער דו ספרתי ראשון במשחק לזכות הלבנים-כחולים, ושלוש שלשות בדקות ההכרעה חיסלו סופית את היריבה בדרך לניצחון החשוב.

קלעו לישראל: גלעד לוי 15 ו-8 ריבאונדים (6/7 לשתיים), נועם דוברת 13, איתן בורג 11, רועי פריצקי 10, אליעד טל 9 ו-7 ריבאונדים, עמית אהרוני, הראל רינסקי ואבנר דרור 6 כל אחד, רון ציפר 1.

פיני גרשון מחבק את אורן אהרוני, מאמן נבחרת העתודה של ישראל. fiba.com, אתר רשמי
חיבוק נרגש בסיום. פיני גרשון ואורן אהרוני/אתר רשמי, fiba.com
אבנר דרור, שחקן נבחרת העתודה של ישראל, חוגג עם אליעד טל. fiba.com, אתר רשמי
טורקיה מחכה בשלב הבא. שחקני הנבחרת חוגגים/אתר רשמי, fiba.com

מהלך המשחק

רבע 1:

שתי נקודות בלבד, מידיו של אליעד טל, קלעה ישראל בארבע וחצי הדקות הראשונות, בזמן של לוקה שצ'וקה הריץ את הסלובנים ליתרון 2:6. רינסקי צלף שלשה ראשונה לנבחרתו, דנאו דייק פעמיים מהקו ואורביה קלע מחוץ לקשת כדי להחזיר הפער לשש, דוברת צימק בשלשה משלו אבל יורקוביץ' קבע 8:13 בדאנק. קלבז'אר ענה בשלשה, אבל אז נפתחה ריצה ישראלית עם נקודות של אבנר דרור, שאחריהן הגיעו שני סלים של פריצקי ושלשה של רינסקי, כשבתווך שצ'וקה קלע זריקת עונשין. 17:17 בתום הרבע.

רבע 2:

פריצקי, בורג, טל ודרור העלו את ישראל לפלוס שבע, ציאני צמצם אבל בורג ודרור קלעו בצבע, טל הוסיף נקודות מהקו וזה 19:30. מירטיץ' הוריד את ההפרש לחד ספרתי, קליעות עונשין של פריצקי נענו בשלשה של קלבז'אר אבל דוברת דייק פעמיים מהקו, רון ציפר הוסיף עוד אחת ובורג קבר שלשה בדרך ל-24:38. דוברת תרם עוד נקודת עונשין, ציאני השיב בליי אפ ולהפסקה ירדה הנבחרת של אהרוני ב-26:39.

רועי פריצקי, שחקן נבחרת העתודה של ישראל. fiba.com, אתר רשמי
העיר את הנבחרת מהבצורת בפתיחה. רועי פריצקי/אתר רשמי, fiba.com

רבע 3:

הבצורת חזרה בתחילת המחצית השנייה, קלבז'אר סידר לחבריו שתי שלשות ואז נתן גם אסיסט לליי אפ של דנאו, שהוריד ל-39:34. שצ'וקה הוסיף נקודות עונשין, דוברת עצר את הסחף עם ארבע נקודות רצופות אבל דושצ'אק צלף מרחוק. לוי הטביע, קלבז'אר הלוהט חטף בדרך לסל קל אך הסנטר השיב בזריקת וו מדויקת - 41:47. שצ'וקה דייק מהקו, דוברת תפר שלשה, פריצקי הוסיף קליעות עונשין ואחריו עשה זאת בורג. מירטיץ' צימק ל-54:44 לפני סוף הרבע.

רבע 4:

קלבז'אר ואורביה צימקו בסלים קלים, בורג ענה בשלשה. ציאני קלע פעמיים מהקו, לוי החזיר את הפער לתשע ואז הוסיף קליעת עונשין - 50:60 לישראל. צ'יביי הקטין עם שלשה, ציאני הטביע ובהמשך ניצל אסיסט של קלבז'אר כדי לצמק למינוס שלוש בלבד ולשלוח את אהרוני לבקש פסק זמן. לוי שב ממנו עם ארבע נקודות וכפה פסק זמן סלובני. אחריו הגיע קרש-סל של של דנאו, אבל אליעד טל קבר שלשה אחרי ריבאונד התקפה והעלה לפלוס שמונה. סל ענק של לוי הגדיל ל-59:69, דנאו קלע מהקו ואחריו אהרוני צלף שתי שלשות שהעלו את היתרון ל-15. לוי סגר עניין בהטבעה וקבע את תוצאת הסיום, 60:77 לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully