וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פועלת לצמצום כמות משחקי היורוליג ביום שישי

20.7.2022 / 13:04

הצהובים, ששובצו ל-10 משחקי חוץ בערב שבת, הודיעו כי הם מנסים להוריד את המספר. הקבוצה תשתתף בטורניר הכנה עם וילרבאן, אלבה ברלין ופריז באסקט בין ה-8 ל-12 בספטמבר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.7/ספורט1

מכבי תל אביב תצא בספטמבר לצרפת, שם תיקח חלק בטורניר הכנה ראשון לקראת עונת המשחקים 2022/23. טורניר PEG - Paris European Games יתקיים בפריז ויכלול את וילרבאן ואלבה ברלין מהיורוליג ואת פריז באסקט, קבוצה צעירה יחסית שתשחק בעונה הקרובה ביורוקאפ.

"אנחנו שמחים לקחת חלק בטורניר פריז, זה אירוע ברמה גבוהה עם קבוצות נהדרות", אמר המאמן עודד קטש לאתר הרשמי של המועדון, "זאת הזדמנות טובה מאוד עבורנו לעצב את השיטה ואת אופי הכדורסל שלנו ולעבוד על המאפיינים שלנו בתור קבוצה".

הצהובים של עודד קטש ימריאו לצרפת ב-8 בספטמבר ויחזרו ארצה ב-12 בספטמבר, לאחר שיתאמנו בפריז ויערכו בעיר הבירה הצרפתית שני משחקים במסגרת הטורניר.

רומן סורקין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
טורניר מסקרן. סורקין/דני מרון

כזכור, מכבי שינתה את פניה לקראת העונה הקרובה כשהחתימה את גיא פניני, רפי מנקו, וייד בולדווין, אוסטין הולינס, דארן היליארד, לורנזו בראון, ג'רל מרטין, אלכס פויתרס, בונזי קולסון וג'וש ניבו. בסגל נשארו רומן סורקין, ג'ון דיברתולומיאו ויפתח זיו, כאשר על הקווים התייצב עודד קטש ודייויד בלאט מונה ליו"ר הוועדה המקצועית.

בשעות אחר הצהריים הודיעה מכבי תל אביב כי מאז פרסום לוח משחקי היורוליג, שם שובצה הקבוצה ל-10 משחקי חוץ ביום שישי, במועדון פועלים מול ראשי המפעל במטרה לצמצם את הכמות: "אנו רואים בכך חשיבות רבה לטובת כלל אוהדי הקבוצה ומקווים שמאמצינו יישאו פרי", מסרו הצהובים בהודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully