וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה בונה על שרי, אצילי ובעיקר ועל האמונה: "אפשר לנצח"

20.7.2022 / 11:09

הושלמו ההכנות לאולימפיאקוס (החל מ-19:30 בספורט1). האלופה מצפה להברקות של שני הכוכבים ולא חוששת מה"יריבה ברמה גבוהה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.7/ספורט1

במכבי חיפה השלימו את ההכנות למשחק הערב (רביעי, 20:00, ספורט1) נגד אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות, כאשר בקרב השחקנים יש אמונה שניתן לעשות תוצאה טובה ולהשיג מקדמה משמעותית לקראת הגומלין, למרות העדיפות היוונית על הנייר.

"לא סתם ברק אמר שחשוב מה שאנחנו נעשה ולא מה הם יעשו", אמר גורם בחיפה, "אפשר וצריך להאמין בעצמנו". אחד השחקנים הוסיף: "אנחנו בהחלט מאמינים שאפשר לנצח. ברור לנו שזו יריבה ברמה גבוהה מאוד, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

בכר ממשיך להתלבט בין דולב חזיזה לדין דוד כאשר לפחות לפי התרגולים ניקיטה רוקאביצה יקבל את המקום בחוד. מי שיחזור להרכב הוא צ'ארון שרי שקיבל מנוחה במרבית המשחק מול הפועל באר שבע ב"אלוף האלופים". בחיפה בונים מאוד על החלק הקדמי ובייחוד על שרי ועומר אצילי שיוכלו במהלכים אישיים לסכן את השער של היוונים.

שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי. ברני ארדוב
איש המפתח. שרי/ברני ארדוב

במשטרת ישראל ביקשו מהקהל להגיע כמה שעות לפני שריקת הפתיחה וזאת בשל עומסים גדולים שצפויים בכבישים המובילים לאצטדיון, בין היתר גם בגלל אירועי המכביה.

בחיפה ביקשו שלא לדון בנושא בוגדן פלאניץ' עד אחרי המשחק. ביוון ובסרביה על עסקה סגורה ומעבר של הבלם לא.א.ק אתונה אחרי צמד המשחקים נגד אולימפיאקוס, אבל בחיפה מכחישים. גם בסביבת השחקן מכחישים שיש חוזה סגור והשחקן עצמו הודיע שהוא מתמקד במשחק בלבד.

בתוך כך, המועדון הודיע היום על החתמת השוער ניתאי גרייס (18) והחלוץ זאהר זידאן בן ה-17. גרייס היה שייך בשנתיים האחרונות למחלקת הנוער של אודינזה, אליה הגיע ממכבי פתח תקווה, וזידאן הבקיע בעונה החולפת 25 שערים בליגת העל לנערים א'.

עופר פביאן, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער אמר לאתר הרשמי לאחר החתמתם: "אנחנו בטוחים שהגעתם של השחקנים תתרום לנו רבות בקידום ופיתוח הקבוצות במועדון. אנחנו נפעל לשלבם במסגרות הקבוצתיות בדרך הטובה ביותר ונתרום גם לקידומם האישי והמקצועי. מאחל לכל המצטרפים החדשים בהצלחה וקליטה מהירה ונעימה במשפחה הירוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully