וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.א.ק מקשיחה עמדות: "תקדים ליוואי גרסיה עשוי לפגוע בעסקת פלאניץ'"

היוונים זוכרים את העסקה היקרה עם בית"ר ירושלים וחוששים: גם מכבי חיפה תנצל את את הלחץ שלנו כדי למקסם את המשא ומתן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.7/ספורט1

שנתיים אחרי שרכשה את ליוואי גרסיה מבית"ר ירושלים, א.א.ק אתונה מנסה לצרף שחקן נוסף מקבוצה ישראלית - בוגדן פלאניץ' ממכבי חיפה - אבל הפעם נוקטת במשנה זהירות. בית"ר הצליחה בזמנו למקסם את המשא ומתן עם היוונים ולקבל עבור שחקן הכנף הטרינידדי סכום גבוה של 2.3 מיליון יורו (כולל אחוזים גבוהים על מכירה עתידית שלו), אבל כעת היוונים רוצים לוודא שלא "ינוצלו" פעם נוספת.

לפי דיווח בתקשורת המקומית, התקדים של גרסיה אף עשוי לפגוע בסיכויים להשלמת העסקה של רכישת פלאניץ'. "הבעלים של מכבי חיפה מנסה לחקות בצורה מדויקת את ההתנהלות של בית"ר ירושלים סביב עסקת גרסיה. הוא יודע בא.א.ק בלחץ להחתים את פלאניץ', יודע שבסופו של דבר הוא ימכור אותו, אבל כעת מנסה להוציא מא.א.ק כמה שיותר כסף", ציינו.

בוגדן פלאניץ' לצד ליוואי גרסיה. דני מרון, מערכת וואלה! NEWS
הפעם א.א.ק לא מתכוונת לצאת פראיירית. פלאניץ' לצד ליוואי גרסיה/מערכת וואלה! NEWS, דני מרון

לפי הדיווח, חיפה דחתה הקיץ שלוש הצעות על פלאניץ', הראשונה תמורת 800 אלף יורו, השנייה תמורת 1.1 מיליון והשלישית בגובה 1.3 מיליון. "יעקב שחר רוצה לקבל 1.8 מיליון יורו, ולכן מתמהמה", ציינו שם.

הערב (רביעי, החל מ-19:30, ספורט1) פלאניץ' ינסה לשים את השמועות והדיווחים בצד ולסייע למכבי חיפה במשחק הראשון נגד אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully